تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۱۸.۷۹°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۱

بازدید مدیرکل زندان ها از مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی فارس

مدیرکل زندان‌های استان فارس از مجتمع حرفه آموزی و کار درمانی این استان بازدید کرد.
کد خبر: ۴۱۲۵
اخبار معاصر: مدیر کل زندان‎های استان فارس و مسئولین ستادی با زندانیان مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی شیراز به صورت چهره به چهره با محوریت پیگیری و رفع مشکلات مددکاری ، قضایی، رفاهی آنان در اندرزگاه‎های آن مرکز دیدار کردند.

بازدید مدیرکل زندان ها از مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی فارس
در این دیدار مددجویان در مورد مشکلاتی همچون وضعیت بلاتکلیفی گفتگو کردند و خواهان اعطای تسهیلات ویژه به مددجویان فعال در حوزه قرانی به منظور تشویق دیگر مددجویان جهت آشنایی و احساس تعلق خاطر به رهنمودهای قرآن شدند.

در حاشیه این دیدار جلسه‌ای با حضور مسئولین زندان در دفتر مدیر مجتمع برگزار شد و مدیرکل زندانها با هشدارهای امنیتی درخصوص ورود هرگونه اشیاء ممنوعه به درون زندان تأکید کردند.

سید حشمت اله حیات الغیب توجه به امور سربازان و برگزاری اردوهای تفریحی را مورد تأکید قرارداد و گفت: توجه به امور رفاهی و تفریحی سربازان وظیفه در رأس برنامه های مدیرزندان قرار گیرد و واحد اشتغال و فرهنگی نیز با بستر فراهم شده در بازسازی شخصیت و پرورش روحیه مددجویان تلاش کنند.

وی ضمن تقدیر از مدیر و مسئولین مجتمع، اقدامات انجام شده در آن مرکز را خوب و درخور تحسین ارزیابی کرد و گفت: اقدامات انجام شده موجب رضایتمندی زندانیان شده و به این اقدامات بسنده نشود فعالیتها در بخش‎های مختلف به صورت مستمر انجام گیرد.
انتهای پیام/
منبع: میزان
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز