تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۸۴°  بیشینه ۲۵.۷۹°
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹

سقوط جرثقیل در خیابان خیام

جانشین رئیس پلیس راهور تهران از ممنوعیت تردد در خیابان خیام به دلیل احتمال واژگونی جرثقیل خبر داد و گفت: در حال حاضر مسیر جایگزین مشخص شده و هیچ‌گونه مشکلی در تردد وجود ندارد.
کد خبر: ۴۱۹۸
اخبار معاصر:جانشین رئیس پلیس راهور تهران از ممنوعیت تردد در خیابان خیام به دلیل احتمال واژگونی جرثقیل خبر داد و گفت: در حال حاضر مسیر جایگزین مشخص شده و هیچ‌گونه مشکلی در تردد وجود ندارد.
سقوط جرثقیل  در خیابان خیام
 سرهنگ حسن عابدی درباره احتمال واژگونی جرثقیل در خیابان خیام اظهار کرد: در جنوب به شمال خیابان خیام بعد از فیاض‌بخش جرثقیل سنگین تاور که در حال کار ساختمانی به صورت نیمه واژگون قرار دارد که پلیس راهور در راستای تسهیل در عبور و مرور مسیر جایگزین انتخاب کرده‌اند.
سقوط جرثقیل  در خیابان خیام
وی در ادامه با بیان این مطلب‌که به منظور جلوگیری از هرگونه حادثه‌ای در مسیر جنوب به شمال خیابان خیام از محدوده فیاض‌بخش ممنوعیت عبور و مرور انتخاب شده است، افزود: به دنبال این ممنوعیت تردد، بار ترافیکی وارد خیابان فیاض‌بخش به سمت غرب خواهد شد و از خیابان کشاورز به سمت شمال هدایت می‌شود.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران در خاتمه تصریح کرد: در حال حاضر هیچگونه مشکلی در تردد وجود ندارد و ماموران شهرداری در حال جمع آوری و برطرف کردن مشکل هستند.


انتهای پیام/
منبع:میزان
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز