تهران ۱۷.۹۹° كمينه ۱۷.۹۹°  بیشینه ۱۸.۷۹°
۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶

رییسی: ایران اسلامی از همه زمان‌ها قوی‌تر است

به آمریکا و متحدان منطقه‌ای‌اش می گویم که ملت های مسلمان منطقه از روابط تحقیرآمیز دولت‌های خود با آمریکا که موجب غارت منابع آنها می شود، سخت بیزارند.
کد خبر: ۴۳۲۲۰

رییسی: ایران اسلامی از همه زمان‌ها قوی‌تر است

به نقل از ایسنا؛ رییس جمهور کشورمان گفت: امروز ایران اسلامی از همه زمان‌ها قوی‌تر است و در مقابل توان آمریکایی‌ها را از همه زمان‌ها ضعیف‌تر می‌دانیم.

آیت الله سید ابراهیم رییسی، عصر امروز (23 تیر) در جمع مردم کرمانشاه در سالن ورزشی امام(ره)، با بیان اینکه برخی کشورهای منطقه در حال ترانزیت ناامنی و تروریست از غرب به منطقه هستند، گفت: ملت ایران هیچگونه ناامنی و بحران را در منطقه نمی پذیرد و هرگونه خطای آمریکا در منطقه با پاسخی سخت و پشیمان کننده مواجه خواهد شد.

وی افزود: به آمریکا و متحدان منطقه‌ای‌اش می گویم که ملت های مسلمان منطقه از روابط تحقیرآمیز دولت‌های خود با آمریکا که موجب غارت منابع آنها می شود، سخت بیزارند.

وی با بیان اینکه قدرت نظامی و اقتدار ایران در منطقه امنیت ساز است، گفت: دخالت بیگانگان و آمریکا در منطقه را جز ایجاد بحران و ناامنی در منطقه چیز دیگری نمی دانیم.

رییسی ادامه داد: رژیم صهیونیستی بداند که نباید چشم طمع در این منطقه به هیچ کجا داشته باشد. عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی در منطقه به هیچ عنوان برای رژیم صهیونیستی امنیت ساز نخواهد بود.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی از همه زمان ها قوی تر و توان آمریکاییها از همیشه ضعیف تر است، خطاب به آمریکاییها گفت: تهدید و تحریم علیه ایران به جایی نمی رسد و سیاست فشار حداکثری علیه ایران شکست خورده است. چرا می خواهید امر تجربه شده ای را باز هم تجربه کنید.

رییسی در بخش دیگر سخنانش با بیان اینکه مساله اشتغال مساله محوری دولت است، عنوان کرد: با تمام توان این مساله را دنبال می کنیم تا دغدغه اشتغال خانواده ها برطرف شود.

وی با بیان اینکه دولت مساله عمران و آبادانی و توسعه را شروع کرده، ادامه داد: طرح های بزرگ آبرسانی، ساخت نیروگاه ها و احداث پالایشگاه ها و پتروپالایشگاه‌ها در کشور آغاز شده که نویدبخش آینده ای روشن است.

وی افزود: در دولت گام های خوبی برای مهار تورم برداشته شده که با قوت تداوم خواهد یافت و آثارش در زندگی مردم نمایان می شود.

رییس جمهور با بیان اینکه رشد نقدینگی به کمترین حد خود در 16 ماه گذشته رسیده، افزود: خلق پول بانک‌ها نیز کاهشی شده است.

رییسی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های استان کرمانشاه گفت: وضعیت امروز کرمانشاه با آنچه که باید باشد، متفاوت است. نباید استانی با داشتن این همه ظرفیت تا این حد مشکل اشتغال داشته باشد.

وی افزود: روزی که به استاندار کرمانشاه ماموریت دادم که به این استان بیاید در راس همه درخواست ها به موضوع اشتغال تاکید کردم و از ایشان خواستم با همه توان جهت ایجاد اشتغال در استان کار کند.

رییس جمهور ظرفیت های استان کرمانشاه در بخش کشاورزی را بالا ارزیابی کرد و گفت: معتقدیم کرمانشاه قطب کشاورزی است و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

وی گفت: همجواری کرمانشاه با عراق هم زمینه خوبی برای رونق بازارچه های مرزی و توسعه صادرات است.

وی با بیان اینکه مردم کرمانشاه به این دولت مردمی اعتماد کردند و این اعتماد را یک سرمایه بزرگ می دانیم که برای دولتمردان مسئولیت آور است، عنوان کرد: همه دولتمردان باید شبانه روز و بدور از حاشیه به مردم خدمت کنند.

رییسی ادامه داد: اگر مدیری یا کارشناسی در دستگاهی روحیه ولایی، تحول خواهی، انقلابی و دغدغه مردم را ندارد، حتما باید برکنار شود. نمی گویم اخراج شود، اما نباید مدیر باشد. مردم از این دولت کار انقلابی و گره گشایی از مشکلات می خواهند.

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز