تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
بازیکنان پرسپولیس مشکل روحی دارند

خوردبین: خودم باید در بازی با سیاه‌جامگان به زمین بروم!

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به بازیکنان محروم و مصدومی که داریم خودم باید لباس بپوشم و در بازی با سیاه‌جامگان به میدان بروم.
کد خبر: ۴۴۵۱

اخبار معاصر : محمود خوردبین در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: بازیکنان از نظر روحی و روانی مشکل دارند. بازیکنان مشکل جسمی ندارند و همه بازی ما مقابل صبا را دیدند که به خوبی کار کردیم. در این مدت هم بیشتر روی مشکلات روحی و روانی بازیکنان کار کردیم.

وی ادامه داد: ما چهار محروم و مصدوم برای بازی با سیاه‌جامگان داریم. اومانیا، بابک حاتمی، رضا نورمحمدی و سوشا مکانی را در اختیار نداریم و فکر می‌کنم خودم باید لباس بپوشم و به داخل زمین بروم.

سرپرست پرسپولیس در مورد محرومیت سوشا مکانی تأکید کرد: کمیته انضباطی نباید مکانی را محروم می‌کرد. این کار آنها کاملا غیرحرفه‌ای بود و به شدت به آن معترض هستیم.

خوردبین با اشاره به تأخیر در پروازشان به مشهد گفت:‌ما قرار بود برای بازی با سیاه‌جامگان ساعت 14 امروز به مشهد برویم اما این پرواز تأخیر دارد. احتمالا اگر پروازی نباشد ما با مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ صحبت می‌کنیم تا بازی عقب بیفتد.

وی در مورد اینکه آیا امکان دارد که بازیکنان با اتوبوس به مشهد بروند، گفت:‌خیر چنین موضوعی شدنی نیست. ایرلاینی که قرار بود با آن پرواز کنیم باید پاسخگو باشد زیرا ما برنامه تمرینی خود را هم طبق پروازمان تنظیم کرده‌ بودیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: فارس
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز