تهران ۱۸.۷۳° كمينه ۱۸.۷۳°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵

مدیر پژوهشی دانشگاه تربیت‌مدرس یک روز پس از انتصاب درگذشت

 دکتر محمد غلامی‌فشارکی، استاد دانشگاه تربیت مدرس؛ صبح روز ۳۰ مرداد به دلیل ایست قلبی در سازمان مرکزی این دانشگاه درگذشت.
کد خبر: ۴۵۳۹۲

 

به نقل از ایسنا، در اسفند ماه ۱۴۰۰، وی با حکم معاون پژوهشی دانشگاه به سمت معاون مدیر پژوهشی و امور آزمایشگاه‌ها منصوب شده بود.

مدیر پژوهشی و امور آزمایشگاه‌ها و عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس یک روز پس از انتصاب به این سمت درگذشت.

 دکتر محمد غلامی‌فشارکی، استاد دانشگاه تربیت مدرس؛ صبح روز ۳۰ مرداد به دلیل ایست قلبی در سازمان مرکزی این دانشگاه درگذشت.

وی از سال ۹۲ به عضویت هیئت‌علمی دانشگاه تربیت‌مدرس درآمده بود، روز شنبه ۲۹ مرداد، با حکم فرهاد دانشجو، ریاست دانشگاه تربیت‌مدرس به عنوان مدیر پژوهشی و امور آزمایشگاه‌های این دانشگاه منصوب شد.

رتبه سوم المپیاد دانشجویی آمار در سال ۱۳۸۶، رتبه اول تیمی هشتمین مسابقات دانشجویی آمار کشور در سال ۱۳۸۶، دانش‌آموخته برتر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علوم پزشکی در سال ۱۳۸۸، رتبه اول آزمون دکتری دانشگاه تربیت مدرس تهران در سال ۱۳۸۸، پژوهشگر برتر استان اصفهان در سال ۱۳۹۱، عضویت در بنیاد ملی نخبگان از سال ۱۳۸۶ تا کنون و داور برتر مجلات "ISI" در سال ۲۰۱۹ از جمله دستاوردهای این استاد دانشگاه است.

در اسفند ماه ۱۴۰۰، وی با حکم معاون پژوهشی دانشگاه به سمت معاون مدیر پژوهشی و امور آزمایشگاه‌ها منصوب شده بود.

دکتر فرهاد دانشجو، رئیس دانشگاه تربیت معلم درپی درگذشت مرحوم محمد غلامی‌فشارکی پیام تسلیتی صادر کرد. در این پیام آمده است:

‫"بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحیمِ‬ ‫کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبِّک ذوالجلالِ والاکرامِ‬

‫خبر درگذشت ناگهانی عضو محترم هیأت ­علمی دانشگاه دکتر غلامی فشارکی، موجب تأثر و تألم فراوان شد.آن استاد فقید، فردی متعهد، صادق ، دلسوز و دارای حسن خلق بود که در اولین روز حضور خود در سمت مدیریت امور پژوهشی دار فانی را وداع گفت و به لقاء الله شتافت. ‫درگذشت این استاد فرزانه، متعهد و فرهیخته را خدمت خانواده محترم آن مرحوم و جامعه علمی و دانشگاهی کشور تسلیت عرض نموده و از پیشگاه خداوند منّان برای آن زنده‌یاد، غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان سلامتی، عزت و شکیبایی مسئلت دارم. ان­‌شاء­الله روح بلند آن بزرگ‌مرد عزیز درگذشته، با ائمه اطهار (ع) همنشین و محشور شود."

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز