تهران ۱۷.۶۲° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم:

تلاش برای بهبود وضعیت رفاهی سرمایه‌های انسانی

امسال با دستور مدیرعامل سازمان طبقه بندی مشاغل به ویژه برای اقشار ضعیف صورت گرفته که با انجام آن شاهد افزایش رضایت کارکنان هستیم.
کد خبر: ۴۶۱۵۲

تلاش برای بهبود وضعیت رفاهی سرمایه‌های انسانی

سید محمد حسینی، معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم

در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه جزیره قشم اظهار کرد که در تلاش برای بهبود وضعیت رفاهی سرمایه‌های انسانی هستیم.

حسینی همچنین در این نشست افزود: مدیریت هزینه‌ها، وصول مطالبات دوران گذشته و عدم فروش دارایی‌ها از جمله مهمترین اقداماتی است که با اجرای آن در ماه‌های گذشته شاهد تغییرات مثبت در رویکرد درآمدی سازمان منطقه آزاد قشم هستیم.

وی در پاسخ به خبرنگاران یاداور شد: با تفویض اختیارات بخش تعاون از سوی وزارت کار در آینده نزدیک و با راه اندازی سامانه این بخش شاهد ارائه خدمات بهتری در آینده خواهیم بود.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم افزود: امسال با دستور مدیرعامل سازمان طبقه بندی مشاغل به ویژه برای اقشار ضعیف صورت گرفته که با انجام آن شاهد افزایش رضایت کارکنان هستیم.

وی گفت: پیش از این اجرای قانون تبدیل وضعیت کارکنان خانواده شهدا و ایثارگران در بخش هایی با مشکلاتی همراه بود که با برنامه ریزی صورت گرفته در حال انجام است و به زودی شاهد اجرای کامل این قانون در سازمان منطقه آزاد قشم خواهیم بود.

حسینی تاکید کرد: بهبود وضعیت رفاهی سرمایه‌های انسانی سازمان منطقه آزاد قشم به منظور عملکرد بهتر کارکنان یکی از اولویت های معاونت توسعه مدیریت در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز