تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۲.۷۹°
۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶

امام جمعه یاسوج: مردم ایران جنایات منافقان را از یاد نخواهند برد

امام جمعه یاسوج در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با اشاره به ترورهای کور منافقین در دهه شصت بیان کرد: این گروه در آن روزها به هیچ کس رحم نمی‌کردند.
کد خبر: ۴۶۷۸۵

امام جمعه یاسوج: مردم ایران جنایات منافقان را از یاد نخواهند برد

به نقل از ایرنا؛ امام جمعه یاسوج گفت: گروهک منافقان در هشت سال دفاع مقدس پیاده‌نظام صدام و ارتش بعث بودند و با همراهی عناصر رژیم پهلوی به کمک رژیم بعثی شتافتند و به همین دلیل مردم ایران هیچگاه جنایات آنان را از یاد نخواهند برد.

امام جمعه یاسوج در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با اشاره به ترورهای کور منافقین در دهه شصت بیان کرد: این گروه در آن روزها به هیچ کس رحم نمی‌کردند.

آیت الله سید نصیر حسینی از جنایات منافقین کوردل در طول بیش از چهار دهه از عمر نظام جمهوری اسلامی گفت و افزود: : ۱۷ هزار نفر شهید ترور ،یادگاری از خباثت‌ها و لکه ننگی بر پیشانی منافقین است که از کودک چند روزه تا پیرمرد ۹۰ ساله را به شهادت رساندند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به حوادث دهه شصت و ترورهای کور منافقین اشاره کرد و یادآور شد: آنها مثل داعش به هیچکس رحم نمی کردند با بمب آتش زا به اتوبوس ها حمله می کردند و پیر و جوان زن و مرد و کودک و همه را در آتش خشم خود می سوزاندند.

امام جمعه شهر یاسوج تاکید کرد: جنایات هولناک منافقین عاری از هرگونه نشانه های انسانیت بود چرا که در همان دهه ۶۰ میوه فروش فروش را نیز به دلیل اینکه عکس امام را در مغازه خود نصب کرده بود به شهادت می‌رساند ، به مردم بر سر سفره های افطار هم رحم نمی کردند و افراد را جلوی خانواده و زن و فرزند روی سفره افطاری به شهادت می‌رساندند.

امام جمعه شهر یاسوج با بیان روایاتی دیگر از جنایات منافقین در دهه ۶۰ گفت: نزدیک به هزار نفر کارگر از کارگر ساختمانی گرفته تا بقال را به شهادت رساندند ۱۱۰ زن توسط این باند جنایتکار و تبهکار به شهادت رسید اما آمریکا و انگلیس همچنان آنها را حمایت کرده و محبوب این دو کشور استکباری بودند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به اربعین حسینی و تعداد بسیار زیاد زائران امام حسین (ع) یادآور شد: امام حسن عسکری (ع) می فرماید شیعه داری پنج علامت است که یکی از آنها حضور در اربعین امام حسین (ع) به شمار می‌رود.

امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه برای سفر اربعین ازدحام فوق العاده ای ایجاد شده است و به همین خاطر مسئولان ذیربط مرزها را بسته اند گفت: این شور و عشق جریان الهی است و دست خود انسان ها نیست این همه جمعیت با این وضعیت گرمای ۵۰ درجه و گرسنگی و تشنگی و همچنین کمبودها در مرزها به عشق امام حسین است.

وی گفت: وضعیت خدمات رسانی به زائران در مرزها ضعیف است و مردم و زائران باید به دستورات مسئولان در خصوص حرکت به سوی مرزها توجه داشته باشند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز