تهران ۱۸.۷۳° كمينه ۱۸.۷۳°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳

کشف 4 اسلحه در منطقه حفاظت شده بهرام گور(فارس)

گروهی از متخلفین اهل و ساکن شهرستان سیرجان بوده و پرونده قضایی با توجه به واقع شدن محل تخلف در حوزه سیرجان از طریق مراجع قضایی شهرستان سیرجان رسیدگی خواهد شد.
کد خبر: ۴۷۲۷۳

کشف  4 اسلحه در منطقه حفاظت شده بهرام گور(فارس)

سه قبضه سلاح ساچمه زنی تک لول و دولول در مناطق آزاد همجوار با منطقه حفاظت شده بهرام گور در ابتدای شکار و یک قبضه اسلحه به همراه لاشه سه فرد کبک در منطقه حفاظت شده بهرام گور کشف و ضبط شد

جواد مهدی پور؛ رئیس اداره پارک ملی قطرویه، یگان منطقه حفاظت شده بهرام گور طی یک هفته گشت و کنترل موفق به کشف و ضبط 4 قبضه اسلحه شدند.

مهدی پور گفت: تعداد سه قبضه سلاح ساچمه زنی یک لول و دولول مجاز در ابتدای زمان شروع به شکار و قبل از شکار پرندگان وحشی نظیر کبک و تیهو در حواشی منطقه حفاظت شده بهرام گور ( مناطق آزاد ) از متخلفین کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: در ماموریتی دیگر ماموران یگان حفاظت محیط زیست پارک ملی قطرویه و منطقه حفاظت شده بهرام گور در محل حوزه باغ چوبی واقع در گردنه چیل موفق به دستگیری یک شکارچی متخلف و کشف و ضبط یک قبضه سلاح ساچمه زنی یک لول مجاز به همراه لاشه سه فرد کبک شکار شده و پنج عدد فشنگ ساچمه زنی شدند.

وی افزود: پرونده متخلفین به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شده است.

وی تصریح کرد: گروهی از متخلفین اهل و ساکن شهرستان سیرجان بوده و پرونده قضایی با توجه به واقع شدن محل تخلف در حوزه سیرجان از طریق مراجع قضایی شهرستان سیرجان رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : فارس بهرام گور
ارسال نظر

آخرین اخبار روز