تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹
آمار خط دفاع گسترش فولاد فوق‌العاده است

نصرتی: می‌توانیم به جمع تیم‌های مدعی لیگ اضافه شویم

مدافع تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: وضعیت طوری است که با یکی دو برد می‌توانیم به بالای جدول برسیم.
کد خبر: ۴۹۱۱

اخبار معاصر: محمد نصرتی در خصوص تساوی بدون گل گسترش فولاد و ذوب‌آهن در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: فکر می‌کنم عملکرد خوبی مقابل ذوب‌‌آهن داشتیم و توانستیم به خوبی تاکتیک اصلی این تیم یعنی ضدحملاتش را کنترل کنیم. اتفاقاً خود ما از تاکتیک ضدحمله ذوبی‌ها استفاده و به دروازه‌ آنها حمله کردیم.

وی ادامه داد: ما در جام حذفی مقابل همین ذوب‌آهن بازی فوق‌العاده‌ای ارائه دادیم، اما بدون اینکه حریف یک موقعیت گل روی دروازه ما ایجاد کند روی همین ضدحملات نتیجه را واگذار کردیم.

مدافع تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در خصوص وضعیت این تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر هم خاطرنشان کرد: شرایط خوبی در جدول رده‌بندی داریم و وضعیت طوری است که با یکی دو برد می‌توانیم به بالای جدول برسیم. با توجه به اینکه تا پایان نیم‌فصل بازی‌های تقریباً آسانی پیش رو داریم می‌توانیم به جمع تیم‌های مدعی اضافه شویم.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان افزود: شرایط گسترش فولاد نسبت به فصل گذشته بهتر شده است و سعی می‌کنیم با توجه به پتانسیل خوبی که تیم دارد سال خوبی را پشت سر بگذاریم.

نصرتی در واکنش به اینکه خیلی‌ها اعتقاد دارند با حضور او و مرتضی اسدی سن خط دفاع گسترش فولاد بالا رفته است، گفت: اینها حرف است و باید در عمل نشان دهیم که چه خط دفاعی بهتر است. ما در 9 بازی گذشته فقط هفت گل خوردیم که فوق‌العاده است. این در شرایطی است که استقلال صدرنشین 10 گل خورده است. من در بازی مقابل تراکتورسازی که سه گل خوردیم حضور نداشتم، وگرنه آمار گل‌های خورده ما کمتر بود.

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز