تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۳.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶

بخشدار : فشافویه به لحاظ وسعت زیاد نیازمند ارتقای سطح انتظامی است

کلانتری فعلا در یک ساختمان بصورت موقت مستقر میشود تا زمینی که در شهرک صنعتی شمس آباد در نظر گرفته شده ساخته شود.
کد خبر: ۵۰۰۲۵

بخشدار : فشافویه به لحاظ وسعت زیاد نیازمند ارتقای سطح انتظامی است

به نقل از ایرنا؛ بخشدار فشافویه شهرستان ری گفت: بخش فشافویه به لحاظ وسعت زیاد، وجود ندامتگاه تهران و باراندازهای صنعتی نیازمند ارتقای سطح انتظامی است که این موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

هادی حسین خانی: امنیت همواره از نیازهای اساسی جامعه است و نیروی انتظامی نقش بسزایی در تامین امنیت و آسایش مردم دارد لذا تقوین این نیروی ارزشی افزایش سطح امنیت و همچنین رضایت عمومی را بهمراه خواهد داشت.

یکی از مطالبات چند ساله و بحق مردم بخش فشافویه ایجاد کلانتری دوم است که با پیگیری معاون استاندار تهران و فرمانداری ویژه شهرستان ری و همراهی فرمانده انتظامی تهران بزرگ و همچنین همکاری و تعامل شهرداری حسن آباد و هیات مدیره و شرکت خدماتی شهرک صنعتی شمس آباد، بزودی کلانتری دوم بخش فشافویه با عنوان کلانتری ۱۷۸ در شهرک صنعتی شمس آباد مستقر و راه اندازی خواهد شد.

حسین خانی تصریح کرد: کلانتری فعلا در یک ساختمان بصورت موقت مستقر میشود تا زمینی که در شهرک صنعتی شمس آباد در نظر گرفته شده ساخته شود.

فشاپویه از شمال به بخش کهریزک، از شمال باختری به شهرستان رباط کریم و از جنوب به استان قم و از خاور به بخش جوادآباد از شهرستان ورامین محدود است.

فشاپویه شامل دره وسیع و عریضی است که کوه‌های آراد (حسن‌آباد) از شمال، مره از جنوب و کورابلاغ از جنوب باختری آن را احاطه کرده‌اند. قسمت شمالی این دره از رودخانه کرج، و بخش جنوبی آن از رودخانه شور آبیاری می‌گردد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز