تهران ۱۶.۹۹° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲

بوکان در کانون توجهات ضدانقلاب؛ پروژه‌های معاندان برای ناامن سازی ادامه دارد

ماجرای اغتشاشات و ناامن سازی شهرستان بوکان از روز سه‌شنبه و با بهانه اعتصابات سراسری آغاز شده و در روزهای گذشته ادامه دارد
کد خبر: ۵۰۹۹۹

بوکان در کانون توجهات ضدانقلاب؛ پروژه‌های معاندان برای ناامن سازی ادامه دارد

به نقل از تسنیم؛ در حالی که پروژه‌ها و طرح‌های مختلف ضدانقلاب برای ایجاد ناامنی در بوکان در دو روز گذشته شکست خورده، مردم هرروز شاهد اقدامات تکراری در شهر هستند.

ماجرای اغتشاشات و ناامن سازی شهرستان بوکان از روز سه‌شنبه و با بهانه اعتصابات سراسری آغاز شده و در روزهای گذشته ادامه دارد.

پروژه‌های ناموفق و شکست خورده‌ای نظیر ناامن سازی با اعتصاب اجباری، حمله و تهدید مسلحانه مردم، انجام عملیات تروریستی علیه یکی از حافظان امنیت و نیز کشته‌سازی به عنوان پروژه همیشگی ضدانقلاب جزو اصلی ترین برنامه‌هایی بودند که در سه روز اخیر انجام شده‌اند.

اما امروز و پس ازشکست‌های متعدد در پروژه‌های قبلی، چهره وحشی تروریست‌ها نمایان شد که با حمله به فروشگاه مواد غذایی و تخریب کامل فروشگاه، حمله به ساختمان شهرداری و تخریب اموال عمومی، ایجاد راهبندان با آتش و سنگ و حمله به مردم در بازار وارد فاز اجرایی شد.

هرچند عمومی مردم و بازاریان با این اقدامات همراهی نکردند و در برابر چنین رفتارهایی تنها ترس را در وجود خود حس می‌کنند، اما تروریست‌های اغتشاش‌گر با روش‌های قدیمی و سوخته خود به دنبال القای ناامنی به مردم و جوسازی علیه امنیت عمومی شهر در فضای مجازی هستند.

امروز مردم در هسته مرکزی شهر بوکان نه تنها هیچ ناامنی و ناآرامی را ندیدند، بلکه مشغول زندگی روزمره و خرید و فروش در بازار بودند ولی در برخی محلات کوچک و حاشیه این شهر اتفاقات تلخی رخ داد که در شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های ضدانقلاب به قصد بزرگنمایی وایرال شد.

تحصن، اغتشاش، تهدید و ایجاد ارعاب عمومی پس از انجام مراسم تشییع دو نفر از اهالی بوکان که برخلاف ادعای ضدانقلاب مبنی بر اینکه در اغتشاشات شب گذشته کشته شده‌اند، از سوی فرماندهی انتظامی و مسئولان شهرستان تکذیب شده، آغازگر تمام اتفاقات امروز بود که البته تنها با حضور و پشتیبانی عده‌ای معدود اجرا شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز