تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۳.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵

تهران سفید پوش شد

بارش برف صبح امروز و در اواسط آذر ماه شهرستان‌های پردیس، دماوند و فیروزکوه در استان تهران را سفیدپوش کرد.
کد خبر: ۵۲۲۴۹

تهران سفید پوش شد

 از صبح امروز نخستین برف پاییزی، شهرها و روستاهای شهرستان‌های پردیس، دماوند و فیروزکوه را سفیدپوش کرد و همچنان نیز این بارش ها ادامه دارد.

گفتنی است، عوامل راهداری در محور هراز از آغاز بارش‌ها در حال نمک‌پاشی هستند. همچنین مدارس دماوند در نوبت صبح امروز در پی بارش برف غیرحضوری اعلام شد، اما به گفته مدیر آموزش و پرورش مدارس در شهرستان فیروزکوه دایر است.   طاولی، مدیر آموزش و پرورش دماوند در این خصوص گفت: مدارس ابتدایی دماوند به علت بارش برف، روز یکشنبه ۱۳ آذر غیر حضوری برگزار می‌شود.   فاطمه سیر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه نیز در خصوص تعطیلی مدارس این شهرستان بیان کرد: همه مقاطع تحصیلی مدارس شهری باز و آموزش حضوری خواهند داشت و مدارس بخش مرکزی و ارجمند به صورت آموزش مجازی و غیر حضوری است.   همچنین رستمی، مدیر آموزش و پرورش رودهن با اشاره به تعطیلی مدارس ابتدایی شیفت صبح رودهن در روز یکشنبه ۱۳ آبان، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش برف در منطقه رودهن هستیم و شرایط تردد دانش آموزان به مدارس سخت است.   گفتنی است، به دلیل برودت هوا و بارش برف تمام مقاطع مدارس پردیس در نوبت صبح روز یکشنبه ۱۳ آذرماه تعطیل شد و احتمال تعطیلی شیفت عصر هم وجود دارد.

 

  آماده‌باش ستاد مدیریت بحران   پیرو دستور فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند و فیروزکوه با توجه به بارش برف در این شهرستان تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان، راهداری، پلیس راه، پلیس راهور، هلال احمر و شهرداری‌ها در آماده‌باش کامل و در حال خدمات‌رسانی هستند.   با توجه به بارش برف در منطقه مبارک‌آباد و وزش شدید باد در منطقه کلیه مسافران و شهروندان از تردد غیرضروری خودداری کنند.   در صورت لزوم، برای تردد در محورهای کوهستانی از جمله محور هراز، فیروزکوه، گردنه گدوک و غیره حتماً زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی به همراه داشته باشند.   همچنین مردم می‌توانند هرگونه انسداد معابر شهری را از طریق سامانه ۱۳۷ به شهرداری‌ها اطلاع دهند و همچنین برای دریافت اطلاعات از وضعیت جاده‌ای با شماره ۱۴۱ تماس حاصل نمایند. 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز