تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۲.۷۹°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷

واکنش وزیر راه و شهرسازی پس از تماشای مستند "آزادراه"

وزیر راه و شهرسازی در آستانه اکران عمومی مستند «آزادراه» به تماشای آن نشست.
کد خبر: ۵۲۶۵
اخبار معاصر: عباس آخوندی پس از تماشای این مستند(درباره سرنوشت آزادراه تهران ـ شمال) به کارگردانی محسن خان‌جهانی با اشاره به موضوع آن گفت: موضوعی که این فیلم به آن پرداخته است، در میان افکار عمومی حساسیت زیادی دارد و مردم پی‎گیر سرنوشت این آزادراه هستند بنابراین موضوع به درستی از سوی فیلم‌ساز انتخاب شده است.  
واکنش وزیر راه و شهرسازی پس از تماشای مستند

این مقام مسوول که در پردیس سینمایی کوروش به تماشای این مستند نشست، با اشاره به مسائل تاریخی مطرح شده در این مستند، خاطرنشان کرد: کارگردان مرور تاریخی جالبی از گذشته تا حال درباره‌ی سرنوشت این آزادراه داشته است و از جهتی که در آن توالی تاریخی تصمیمات درباره‌ی این آزادراه مطرح شده ، مستند خوبی است.
واکنش وزیر راه و شهرسازی پس از تماشای مستند
وزیر راه و شهرسازی در عین حال مطرح کرد: اما اگر قرار باشد تمام ابعاد این ماجرا بررسی شود، مباحث حقوقی، مالی و محیط زیست جای بررسی بیشتری دارد که امیدواریم در مستندهای دیگر به این موضوعات پرداخته شود.

آخوندی گفت: پروژه آزادراه ابعاد حقوقی خیلی پیچیده ای دارد، یکی از پیچیده ترین مسائل حقوقی ایران است و همین‌طور در بحث توجیه‌پذیری اقتصادی و مباحث مهندسی جای بحث و بررسی فراوان دارد و صاحب نظران می‌توانند در این زمینه صحبت کنند. 

وزیر راه همچنین درباره‌ی آخرین زمان بازگشایی آزادراه تهران شمال سعی کرد که هیچ وعده با اظهارنظری نداشته باشد.

مستند آزادراه از 5 آبان ماه در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران عمومی شده است و مخاطبان می توانند با مراجعه به سینماهای این گروه این اثر را تماشا کنند.
انتهای پیام/
منبع: عصر ایران
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز