تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۳.۷۹°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲

دانشجویان صنعتی شریف ۴ مدال طلا و ۲ مدال نقره به دست آوردند

در یازدهمین دوره از مسابقات ملی فناوری نانو، دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف موفق به کسب ۴ مدال طلا و ۲ مدال نقره شدند.
کد خبر: ۵۳۰۴۲

دانشجویان صنعتی شریف ۴ مدال طلا و ۲ مدال نقره به دست آوردند

از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف؛ در اختتامیه یازدهمین مسابقه ملی فناوری نانو روز شنبه ۵ آذرماه ۱۴۰۱ با حضور جمعی از مسئولین در بخش دانشگاهی، با هدف تقدیر از برگزیدگان، نهادهای ترویجی برتر و مدرسین برتر بنیاد آموزش فناوری نانو، در محل باغ کتاب برگزار شد. 

این دوره از مسابقات با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، ناصر باقری مقدم، قائم مقام بنیاد ملی نخبگان، سعید سرکار دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و جمعی از مسئولین ستاد ویژه توسعه فناوری نانو برگزار شد. 

در یازدهمین دوره‌ی این مسابقات که با شعار «آموزش، رقابت، کسب‌وکار» و طی سه مرحله برگزار شد، برگزیدگان مسابقه ملی فناوری نانو در دو بخش کارشناسی و تحصیلات تکمیلی معرفی شدند که در این میان دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در مجموع موفق به کسب ۳ مدال طلا و ۱ مدال نقره شدند. 

در بخش تحصیلات تکمیلی، نجمه سروری و الهه زندی دو دانشجوی دانشکده مهندسی و علم مواد دانشگاه صنعتی شریف موفق به کسب مدال طلا شدند. 

در بخش کارشناسی نیز از مهدی نظری دانشجوی دانشکده مهندسی شیمی با کسب مدال طلا و سید امیررضا حسینی دانشجوی دانشکده مهندسی و علم مواد با کسب مدال نقره تقدیر شد. 

همچنین در بخش دیگر این مسابقات مدرسین برتر سال۱۴۰۱-۱۴۰۰بنیاد آموزشی فناوری نانو انتخاب شدند که دو دانشجوی دانشکده مهندسی و علم مواد دانشگاه شریف؛ علیرضا فغانی با کسب مدال طلا و نجمه سروری با کسب مدال نقره معرفی و تقدیر شدند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز