تهران ۱۹.۸۴° كمينه ۱۹.۸۴°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵

۴۶ مدرسه با مشارکت خیران در خوزستان به بهره برداری رسید

بعد از تهران بیشترین پروژه‌های نیمه تمام را داشتیم که با مشارکت خیران ۴۶ پروژه در قالب ۳۰۳ کلاس درس به پایان رسید و ۶ پروژه دیگر نیز نیازمند همراهی خیران است.
کد خبر: ۵۳۳۶۹

۴۶ مدرسه با مشارکت خیران در خوزستان به بهره برداری رسید

به گزارش مهر؛ رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز خوزستان گفت: با مشارکت خیران ۴۶ پروژه در قالب ۳۰۳ کلاس درس به پایان رسید و ۶ پروژه دیگر نیز نیازمند همراهی خیران است.

 زیبا صالح‌پور عصر امروز شنبه در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز خوزستان در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: مجمع خیرین خوزستان در زمره فعال‌ترین مجامع خیرین مدرسه‌ساز کشور قرار دارد.

وی افزود: همت خیران و همراهی دولتمردان این زمینه را فراهم کرده که خوزستان از نظر تعهدات در زمره رتبه‌های برتر باشد. در سطح کشور در جشنواره بیست و سوم رتبه اول و در جشنواره بیست و دوم رتبه دوم را کسب کردیم که مایه افتخار است.

صالح‌پور ادامه داد: خوزستان را نباید با منابع زیرزمینی و آب معرفی کرد بلکه در کنار این‌ها خوزستان را باید با داشتن انسان‌های نیکوکار معرفی کرد که برای ما افتخار است.

رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز خوزستان یادآور شد: یکی از سیاست‌های مجمع، اولویت دادن به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است.

وی گفت: بعد از تهران بیشترین پروژه‌های نیمه تمام را داشتیم که با مشارکت خیران ۴۶ پروژه در قالب ۳۰۳ کلاس درس به پایان رسید و ۶ پروژه دیگر نیز نیازمند همراهی خیران است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز