تهران ۱۹.۹۹° كمينه ۱۹.۹۹°  بیشینه ۲۱.۷۹°
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹

بازگشت یک فروند هواپیمای بوئینگ ام-دی زمین‌گیر شده به ناوگان هوایی

با اضافه شدن این هواپیما، هم اکنون هواپیمایی تابان ۳ فروند پرنده دارد که در حال جابه‌جایی مسافران در مسیرهای داخلی و خارجی است
کد خبر: ۵۳۵۶۸

بازگشت یک فروند هواپیمای بوئینگ ام-دی زمین‌گیر شده به ناوگان هوایی

به نقل از ایرنا؛ مدیرعامل هواپیمایی تابان از بازگشت یک فروند هواپیمای بوئینگ ام-دی با ظرفیت ۱۶۸ صندلی به خط پرواز خبر داد و گفت: روزانه هزار مسافر توسط این هواپیما جابه‌جا خواهد شد.

«اصغر عبدالله‌پور» در حاشیه نمایشگاه حمل و نقل در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا از اورهال یک فروند هواپیمای بوئینگ ام- دی ۸۸ هواپیمایی تابان پس از یک سال زمین‌گیری خبر داد.

وی توضیح داد: این هواپیما بعد از انجام چک سی (C Check) و تست فلایت خود در فرودگاه مهرآباد، اکنون در خط پروازی قرار دارد.

عبدالله‌پور افزود: هواپیمای ام- دی ۸۸ برای اطمینان از عملکرد صحیح فرامین هواپیما، موتورها، ناوبری و… توسط معلم خلبان در پرواز آزمایشی چک شده است.

وی توضیح داد: این هواپیما با ظرفیت ۱۶۸ صندلی و انتقال روزانه هزار مسافر، در مسیرهای داخلی و خارجی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل هواپیمایی تابان گفت: با اضافه شدن این هواپیما، هم اکنون هواپیمایی تابان ۳ فروند پرنده دارد که در حال جابه‌جایی مسافران در مسیرهای داخلی و خارجی است

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز