تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۳.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳
تهرانفر اعلام کرد

اساسنامه موسسه آرمان تصویب شد

معاون نظارتی بانک مرکزی اعلام کرد که اساسنامه موسسه اعتباری آرمان در جلسه شب گذشته شورای پول و اعتبار به تصویب رسیده است.
کد خبر: ۵۳۸۷
حمید تهرانفر معاون نظارتی بانک مرکزی، با اشاره به اخبار متناقض در رابطه با تصمیم‌گیری شورای پول و اعتبار در مورد موسسه اعتباری آرمان اظهار کرد: اساسنامه این موسسه در جلسه شب گذشته – سه‌شنبه – شورای پول و اعتبار به تصویب اعضاء رسید، اما برای این موسسه تکالیفی نیز تعیین شده است.

وی درباره‌ شرایط تعیین شده برای موسسه آرمان گفت که بانک مرکزی تکالیفی را برای موسسه آرمان تعیین کرده و این موسسه باید به آنها در چارچوب قوانین بانک مرکزی عمل کند.

به گفته تهرانفر به موسسه آرمان پیشنهاد شده که نام موسسه تغییر کند که احتمالا به زودی چنین اتفاقی خواهد افتاد.

موسسه اعتباری آرمان در حال حاضر مجوز رسمی از بانک مرکزی برای فعالیت ندارد، اما طی فرآیندی که بانک مرکزی برای به نظم کشیدن بازار غیرمتشکل پولی طی می‌کند، این موسسه نیز در حال انطباق فعالیت خود در همین چارچوب است.

پیشتر یکی از اعضای شورای پول و اعتبار به ایسنا اعلام کرده بود که این شورا هنوز اساسنامه موسسه آرمان را تصویب نکرده و برای آن شروطی از جمله رفع زیان موسسه و تغییر نام آن را با مهلت شش ماهه تعیین کرده است. به نظر می‌رسد منظور این عضو شورا از اساسنامه، مجوز قانونی بوده است.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز