تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۳.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸

تعطیلات لیگ به همه ضرر می‌زند

سرمربی گسترش فولاد گفت: تیم همدلی داریم و همین وفاق و صمیمت به موفقیت ما کمک کرده است.
کد خبر: ۵۷۲۳
فراز کمالوند، در خصوص آخرین وضعیت گسترش فولاد پس از برتری مقابل پدیده از هفته یازدهم لیگ برتر گفت: نسبت به چیزی که از ابتدای فصل برآورد کرده بودیم، در حال حاضر جلوتر هستیم. طی 2 سال گذشته همیشه استرس سقوط با گسترش همراه بود. به خصوص سال گذشته پس از اینکه در نیم‌فصل به این تیم آمدم و توانستم با کمک خدا این تیم را نگه دارم، همان زمان برنامه‌ریزی کردیم تا امسال جایگاه تیم را در جدول تثبیت کرده تا دیگر استرس سقوط نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر از هدف‌گذاری که در ابتدای فصل انجام دادیم جلوتر هستیم، افزود: حتی اعتقاد دارم در برخی بازی‌ها می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم با این حال فوق‌العاده از بازیکنانم راضی هستم و نسبت به تلاشی که در رقابت‌های امسال از خود به خرج دادم تقدیر و تشکر می‌کنم، ضمن اینکه مجموعه خوبی داریم و از مالک و هیأت مدیره گرفته تا مدیرعامل حمایت خوبی از ما انجام می‌دهند.

کمالوند گفت: ما نه زمانی که می‌بازیم خیلی ناراحت می‌شویم و نه از بردهایمان خیلی خوشحال. ما فقط به دنبال هدف‌گذاری خودمان هستیم. هر چند که حتی در 3 هفته نخست بازی‌هایمان سخت بود واز بازی چهارم لیگ برتر تازه در زمین خودمان به میدان رفتیم، در همان زمان نیز به شدت از سوی مالک و هیأت مدیره حمایت شدیم. بنابراین پله پله جلو می‌رویم و هر روز بهتر از گذشته کار می‌کنیم.

سرمربی گسترش‌فولاد یادآور شد: تیم همدلی داریم و همین وفاق و صمیمت به موفقیت ما کمک کرده است. به طور مثال در بازی روی گذشته مقابل پدیده پس از اینکه یک ضربه پنالتی برای گسترش به دست آمد، قرار بود این پنالتی را ابراهیمی یا نصرتی بزنند که خودشان اعلام کردند چون هنوز پای سعید دقیقی به گل باز نشده است، این پنالتی توسط این بازیکن زده شود که من به آنها اعلام کردم هر طور صلاح می‌دانند عمل کنند و این یعنی اوج صمیمیت و همدلی و وفاق آنهم در حالی که امروز شاهد هستیم در برخی تیم‌ها وقتی ضربه پنالتی اعلام می‌شود 3 نفر برای زدن ضربه به پشت توپ می‌روند و در نهایت 2 نفر قهر می‌کنند.

وی در مورد اینکه چرا گسترش‌ از حمایت هواداران برخوردار نیست،‌ گفت: متاسفانه این مشکل برای تراکتور هم وجود دارد. یک زمان که سرمربی تراکتورسازی بودم، وقتی 65 هزار نفر برای تماشای مسابقات به ورزشگاه می‌آمدند، می‌گفتیم چرا ورزشگاه پر نشده است اما امروز برای این تیم هم 2 هزار نفر به ورزشگاه نمی‌روند. با این حال تیم ما شخصیت پیدا کرده و فوتبال خوب و باکیفیتی را بازی می‌کنند و حیف است تماشاگر برایمان نمی‌آید. ضمن اینکه گسترش نیز نماینده آذربایجان است. دیروز نیز 5 گل به ثمر رسید و دوست داشتم هواداران با حضور در ورزشگاه از بازی زیبا و گل‌هایمان لذت ببرند.

کمالوند که به عنوان بهترین مربی هفته انتخاب شده است، در این مورد گفت: این نظر لطف شماست اما بیشترین عامل موفقیت ما تلاش بچه‌ها بود که توانستیم به یک برد پرگل برسیم. در هر صورت از این انتخاب تشکر می‌کنم و امیدوارم گسترش به روند خوب خود ادامه دهد. به خصوص اینکه در بازی‌های برگشت‌مان از 11 بازی ابتدایی، 8 دیدار در تبریز برگزار می‌شود و به طور حتم شرایط‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر خواهد شد.

وی در پاسخ به این سؤال که برای تعطیلات چه برنامه‌ای برای تیمش دارد، گفت: تا پنجشنبه تعطیل هستیم و پس از آن تا قبل از آغاز هفته دوازدهم 2-3 بازی تدارکاتی را انجام خواهیم داد.

سرمربی گسترش در مورد اتفاقات اخیر در خصوص تیم ملی گفت: هیچ موقع به خودم اجازه نمی‌دهم به شخصیت حقیقی یا حقوقی کسی بی‌احترامی کنم. تا حالا هم این کار را انجام نداده‌ام اما تعطیلی‌ها به ضرر تیم‌های لیگ برتری است و این نه توهین است نه انتقام چون به عنوان کسی که حدود 18 سال است در این فوتبال مربیگری می‌کند به خودم حق اظهارنظر می‌دهم همانطور که دیگران می‌توانند در مورد من اظهار نظر کنند.

وی افزود: کی‌روش را از لحاظ فنی قبول دارم اما از دل لیگ خوب بازیکن خوب بیرون می‌آید. معتقدم که بزرگترین دستاورد فوتبال ما حضور تاج بوده است چون تصمیمات عاقلانه و کارشناسی می‌گیرد. اگر امروز امثال شجاعیان‌ها، برادران محمدی‌ها و ترابی‌ها از دل لیگ بیرون می‌آیند و به تیم ملی معرفی می‌شوند به خاطر تصمیماتی است که سازمان لیگ برای جوانگرایی گرفته است ضمن اینکه برخی قانون‌های من درآوردی در این مدت از بین رفته و تمام تصمیمات تاج فوتبالی است.

کمالوند تاکید کرد: حرف من این است که تعطیلی لیگ به سازمان لیگ ربطی ندارد و وقتی تیم ملی فشار می‌آورد مجبور هستند تا لیگ را تعطیل کنند و این موضوع به همه صدمه می‌زند حتی به خود تیم ملی.

انتهای پیام/
انتهای پیام
منبع: فارس
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز