تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸
در پی بارش شدید باران

فرو ریختن پل معلم کوه، باعث سقوط پنج خودرو و مصدومیت 17 تن شد

در پی بارش شدید باران در تنکابن پل معلم کوه فرو ریخت و باعث سقوط پنج خودرو و مصدومیت 17 تن شد.
کد خبر: ۵۸۸۶
اخبار معاصر: پنج شبانه‌روز بارش شدید و بی‌وقفه باران در غرب مازندران به تخریب یک دهنه پل ارتباطی مابین روستای بخش نشتا در شهرستان تنکابن ختم شد.

سید امیر حسینی‌جو، فرماندار شهرستان تنکابن در گفت‌وگوی ویژه خبری، ضمن تائید این خبر، افزود: عصر امروز، بارش شدید باران در پنجمین روز خود منجر به تخریب یک دهنه پل ارتباطی مابین دو روستای معلم کوه و طالش محله در بخش نشتا شد.

وی عمر پل تخریب‌شده را بیش از 20 سال اعلام کرده و گفت: پایه‌های پل پس از دو دهه، دچار فرسایش و فرسودگی شده که از چندی پیش مراحل بازسازی و مرمت آن نیز در دست اقدام قرار داشت.

  تخریب پل، سقوط پنج خودرو و زخمی شدن 17 تن را در پی داشت

حسینی‌جو همچنین از سقوط پنج خودرو به درون رودخانه در هنگام فروریختن پل خبر داده و تصریح کرد: متأسفانه در اثر تخریب پل و سقوط پنج خودرو به درون رودخانه، 17 نفر از شهروندان نیز دچار سانحه شدند.

  وی با اشاره به اینکه  آسیب دیدگان حادثه پس از اعزام به بیمارستان تنکابن، مورد درمان قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: شکستگی دست‌وپا عمده جراحات حادثه دیدگان است که خوشبختانه به دلیل حضور به‌موقع کادر پزشکی و رسیدگی به وضعیت مصدومان، حال عمومی اغلب حادثه دیدگان رضایت‌بخش اعلام شده است.

فرماندار تنکابن ادامه داد: تنها یک نفر از شهروندان در پی این حادثه در ناحیه کمر دچار شکستگی شده است که با تشخیص پزشکان، به اتاق عمل منتقل و جراحی وی آغاز شده است.

این مسئول از حضور گروه‌های امداد و نجات هلال‌احمر و کارکنان اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان تنکابن در محل وقوع حادثه اعلام رضایت کرده و بیان کرد: به دلیل تخریب پل، ارتباط ساکنین دو روستای معلم کوه و طالش محله به مرکز شهر دستاورد از ضلع شرقی و غربی پل امکان‌پذیر است.

  گفتنی است تخریب یک دهنه پل ارتباطی مابین دو روستای معلم کوه و طالش محله در بخش نشتا و همچنین سقوط پنج دستگاه خودرو به درون رودخانه و زخمی شدن 17 تن از شهروندان پایان وقایع تلخ پنج شبانه‌روز بارش بی‌وقفه باران در غرب مازندران و به‌ویژه شهرستان تنکابن نیست، چراکه به گفته حسینی‌جو، حادثه مذکور خسارتی بالغ بر پنج میلیارد تومان را نیز برای شهرستان تنکابن در پی داشته است.


انتهای پیام/

منبع:تنکابن24

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز