تهران ۱۵.۴° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
ژیژکو:

لوزانو می‌تواند سرمربی تیم ملی والیبال ایران شود

رئیس باشگاه رادوم لهستان گفت: اگر رائول واقعاً بخواهد مسئولیت تیم ملی ایران را قبول کند، می‌تواند این کار را انجام دهد.
کد خبر: ۶۱۶۲
رائول لوزانواخبار معاصر: فدراسیون والیبال در آستانه یک تصمیم‌گیری تاریخی است، در حالی که تیم ملی ایران در چند سال گذشته به افتخارات متنوعی در سطح جهان رسیده و دیگر به‌عنوان یک قدرت نوظهور از لیست پدیده‌ها خارج شده است.

تنها تورنمنتی که تیم ملی والیبال ایران هنوز به آن راه پیدا نکرده و در واقع تنها آرزوی باقی‌مانده فدراسیون والیبال، بازی در المپیک است اما مشکلاتی که در جام جهانی برای شاگردان کواچ رخ داد، باعث شد تا فدراسیون برای تحقق تنها رؤیای باقی‌مانده به‌سراغ راه‌های جدید از جمله تغییر سرمربی برود.

گزینه‌های مختلف اما انگشت‌شماری روی میز رئیس هستند تا در صورت عدم توافق با اسلوبودان کواچ،‌ صحبت‌های جدی با آنها آغاز شود. در این بین نام‌هایی مثل آناستازی، خاویر وبر، رائول لوزانو و حتی خوان سیچلو مطرح هستند که البته داورزنی به‌دنبال مربی‌ای است که تجربه المپیک داشته و باتجربه‌تر از کواچ باشد.

غیر از گزینه همیشگی فدراسیون یعنی «آندره‌آ آناستازی» که هدایت تیم «گدانسک» در لیگ لهستان را عهده‌دار است و شرایط و قیمت خاص خودش را دارد به نظر می‌رسد رائول لوزانو، سرمربی 168سانتی‌متری تیم «رادوم» لهستان یکی از جدی‌ترین و محتمل‌ترین مربیان مد نظر فدراسیون باشد.

خبر این علاقه‌مندی تا لهستان هم رسیده به‌طوری که «ماریوژ ژیژکو» رئیس باشگاه رادوم در این مورد به یک سایت لهستانی گفته: اگر رائول واقعاً بخواهد مسئولیت تیم ملی ایران را قبول کند، می‌تواند این کار را انجام دهد. ما با وجود اینکه دوست نداریم او را از دست بدهیم ولی در قرارداد او بندی مبنی بر حضور صرف در باشگاه وجود ندارد. او می‌تواند کنار یک تیم باشگاهی، سرمربی یک تیم ملی هم باشد.

اسلومیر مونیک، سخنگوی باشگاه رادوم نیز می‌گوید: ما به‌صورت رسمی مذاکره یا خبری در این مورد دریافت نکرده‌ایم ولی این اتفاق بارها افتاده و مربیان بزرگ دنیا کنار تیم باشگاهی خود، مربی تیم ملی یک کشور هم بوده‌اند. ممکن است این بار هم این اتفاق بیفتد.


انتهای پیام/ انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز