تهران ۱۸.۷۳° كمينه ۱۸.۷۳°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷

دستگیری کلاهبردار 102 میلیارد ریالی

شخص کلاهبرداری که از سال 74 نیز سابقه سرقت مسلحانه داشت، دستگیر شد
کد خبر: ۶۱۹۵
دستگیری  کلاهبردار 102 میلیارد ریالیاخبار معاصر:فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه شخص کلاهبرداری که از سال 74 نیز سابقه سرقت مسلحانه داشت، توسط عوامل نیروی انتظامی البرز در شیراز دستگیر شد، گفت: کلاهبرداری این شخص تنها در کرج 102 میلیارد و 670 میلیون ریال بوده است.

سردار بخشعلی کامرانی صالح با اشاره به اینکه شخص کلاهبرداری که از سال 74 نیز سابقه سرقت مسلحانه داشت، دستگیر شد، اظهار داشت: این فرد در شهرهای شمالی کشور و کرج کلاهبرداری‌هایی را انجام داده بود که خوشبختانه دستگیر شد.

وی با تاکید بر اینکه بیش از 50 فقره مهرهای جعلی مربوط به ارگان‌های دولتی از این شخص کشف شد، افزود: این شخص توسط عوامل انتظامی استان البرز 4 روز گذشته به جرم کلاهبرداری در استان فارس دستگیر شد.

فرمانده انتظامی البرز با بیان اینکه میزان کلاهبرداری این شخص تنها در کرج 102 میلیارد و 670 میلیون ریال بود و به همین میزان نیز در سایر شهر‌های کشور کلاهبرداری داشته است، خاطرنشان کرد: این فرد از ابتدای سال 93با فعالیت در بازار ارز اقدام به شناساسی سوژه‌های خود برای کلاهبرداری کرده بود به‌گونه‌ای که در وهله نخست برای جذب اعتماد اشخاص اقدام به فروش ارز با قیمت پائین می‌کرد.

کامرانی‌صالح با اشاره به اینکه این فرد در مراحل بعد با دریافت مبالغ هنگفت و عدم پرداخت ارزبه متقاضیانی که از آن‌ها پول دریافت کرده، اقدام به کلاهبرداری و بدون هیچ ردپایی از خود متواری شده بود، تصریح کرد: این فرد کلاهبردار با استفاده از مهرهای جعلی اقدام به ده‌ها فقره کلاهبرداری کرده بود که خوشبختانه توسط عوامل انتظامی البرز در شیراز دستگیر شد.

420 کیلوگرم انواع مواد مخدر در البرز کشف شد

وی با اشاره به اینکه در مدت زمان یک ماه گذشته بیش از 420کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان البرز کشف و در این راستا 12 نفر نیز دستگیر شدند، یادآور: در این بین نیز 8 دستگاه خودرو توقیف شده است.

کامرانی‌صالح با بیان اینکه 3کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه در یک خودرو کشف همچنین 2نفر دستگیر شدند، اظهار داشت: اقدامات پلیس در این بخش با جدیت ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه دستگیری یک ارذل و اوباش در یکی از رستوران‌های منطقه عظیمیه کرج از دیگر اقدامات پلیس استان البرز در روزهای گذشته بوده است، گفت: پلیس به منظور از بین بردن ابهت کذایی این اراذل و اوباش بعد از دستگیری این شخصریال اقدام به گرداندن وی در منطقه عظیمیه کرده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز