تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶

کرمان/جزییاتی از نزاع دسته‌جمعی با یک کشته

رییس اورژانس کرمان به ارائه جزییاتی بیشتر از نزاع دسته‌جمعی مسافران در حوالی شهر ماهان پرداخت که طی این درگیری یک زن ۷۲ ساله فوت کرد.
کد خبر: ۶۲۷۱۰

کرمان/جزییاتی از نزاع دسته‌جمعی با یک کشته

به گزارش معاصر به نقل از خبرگزاری فارس ، محمد صابری امشب سوم اردیبهشت ماه در گفت‌وگویی اظهار کرد: ساعت ۳ و ۲۰ دقیقه عصر امروز در پی نزاع شخصی ۲ گروه مسافران خارج از استان در حوالی شهر ماهان با مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس تماس گرفته شد.

وی با بیان اینکه متاسفانه یک خانم دچار ارست قلبی تنفسی شده بود بیان کرد: همکاران ما بلافاصله به محل اعزام شدند و عملیات احیای قلبی برروی این خانم ۷۲ ساله انجام شد و وی به مرکز بهداشتی درمانی اعزام شد و هرچند اقدامات لازم انجام گرفت اما وی در نهایت درگذشت.

صابری با اشاره به اظهارات نوه این بانوی فوت شده و همچنین گزارش پزشک تصریح کرد: فرد متوفی حدود ۷۲ سال داشته و آثار عمل جراحی قلب باز بر روی بدن وی مشخص بوده و وی اهل استان هرمزگان است.

وی ادامه داد: علاوه بر این خانم دو فرد ۳۸ و ۴۴ ساله از مسافران نیز در این نزاع مصدوم شدند که فرد ۴۴ ساله از ناحیه سر آسیب دیده بود و از بیمارستان مرخص شد و فرد ۳۸ ساله نیز از ناحیه پشت گوش و سر دچار آسیب شده است که احتمالا تا ساعتی دیگر از مرکز درمانی مرخص می‌شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز