تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۴.۷۹°
۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
مشاور عالی نماینده ولی فقیه:

سعودی ها حرف های گنده تر از دهان خود می زنند

سردار جوانی گفت: جنگ های 22 روزه، 33 روزه و 8 روزه سالهای گذشته، آنچنان رژیم صهیونیستی را از درون متلاشی کرد که احتمال حماقت مجدد آنها برای شروع یک جنگ در منطقه، محال است.
کد خبر: ۶۲۷۳
سردار یدالله جوانیاخبار معاصر: سردار یدالله جوانی مشاو عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به آمادگی بسیار بالای سپاه برای انجام اقدامات بازدارنده، اظهار داشت: توانمندی ها و قدرت بالای سپاه پاسداران برای مقابله با هر متجاوزی به گونه ای است که هر دشمنی را پشیمان می کند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران در منطقه هیچ مشابهی ندارد عنوان کرد: جنگ های 22 روزه، 33 روزه و 8 روزه سالهای گذشته، آنچنان رژیم صهیونیستی را از درون متلاشی کرد که احتمال حماقت مجدد آنها برای شروع یک جنگ در منطقه، محال است.

سردار جوانی با اشاره به توانمندی ها و قدرت بالای سپاه برای مقابله با متجاوزان و دشمنان، یادآور شد: سپاه پاسداران پشتوانه عظیم و ملت ها برای مقابله با رژیم صهیونیستی است.

وی همچنین در پایان خاطرنشان کرد: اظهارات اخیر وزیر خارجه سعودی در خصوص توانمندی نظامی در مقابل ایران کاملا بی پایه و اساس است و به نظر می رسد دولتمردان سعودی ابتدا باید خود را از باتلاق یمن بیرون بکشند و سپس حرف های گنده تر از دهان خود را بزنند.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: میزان
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز