تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹
تفتیان:

تک‌ و‌ تنها با المپیک و یک دنیا آرزو

ملی‌پوش المپیکی دوومیدانی ایران گفت: همه رقبایم برای حضور موفق در المپیک حمایت می‌شوند اما من در این مسیر تنها مانده‌ام.
کد خبر: ۶۴۸۸
حسن تفتیان

اخبار معاصر: حسن تفتیان درباره آخرین شرایطش به عنوان یکی از سهمیه‌داران المپیک اظهار داشت: اوضاع که خوب نیست و نابسامانی در دوومیدانی وجود دارد. مربی‌ام دیگر نمی‌خواهد با من کار کند که البته حق دارد. من که شاگردش بودم، هم ورودی المپیک را کسب کردم و هم به نیمه نهایی مسابقات جهانی صعود کردم. حالا هم که نه به من توجه می‌شود و نه به مربی‌ام.

وی افزود: احمد رمضان‌زاده از اینکه احترامی به او گذاشته نمی‌شود، ناراحت است. یک مربی خارجی سطح دو یا سه زمانی که به ایران می‌آید، ماهانه 2 تا 3 هزار دلار حقوق می گیرد اما حقوق رمضان‌زاده 1.5 میلیون است که 10 درصد نیز از آن به عنوان مالیات کسر می‌شود. او به من گفت که با این شرایط صلاح نمی‌داند که به کارش ادامه بدهد.

ملی‌پوش المپیکی دوومیدانی ایران ادامه داد: قرار بود یک ماساژور نیز در کنارم باشد که این مسئله با توجه به تمرین 10،12 جلسه‌ای در طول هفته بسیار ضروری است. این ماساژور به فدراسیون رفته بود که قرارداد ببندد اما رئیس فدراسیون با بیان اینکه خسته است و وقت ندارد، او را ندیده بود.

تفتیان عنوان کرد: من الان تک‌وتنها هستم و یک المپیک که پیش‌رویم است و البته یک دنیا آرزو. واقعاً دست خالی نمی‌توان وارد رقابت بزرگی همچون المپیک شد. حریفان همه جوره حمایت می‌شوند. من هم فقط از طرف خانواده حمایت می‌شوم اما با این شرایط کار خیلی پیش نمی‌رود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در اردوی جزیره کیش حضور ندارد؟ گفت: نام من برای این اردو نبود و مربی‌ام اعلام کرده بود که در انجا تمرین نکنم.

ملی‌پوش المپیکی دوومیدانی ایران در ادامه با اشاره به صحبت‌های مجید کیهانی، رئیس فدراسیون در زمان برگزاری انتخابات عنوان کرد: روزی که کیهانی وارد انتخابات شد، حرف‌های خوبی زد و مجمع نیز صلاح دانست با توجه به قول‌های او، رای اعتماد بدهد اما متاسفانه تاکنون هیچ‌کدام از آن حرف‌ها عملی نشده است. کیهانی قول اسپانسر شخصی داد. او گفت کاری می‌کند که ورزشکاران و مربیان دغدغه مالی نداشته باشند اما می‌بینید که الان صحبت از پول است. سه ماه حقوق عقب افتاده دارم و فاکتورهایم نیز مانده است.

تفتیان ادامه داد: در حال حاضر به مربیان ایرانی احترام گذاشته نمی‌شود. مربیان داخلی پتانسیل بالایی دارند و نتایجی که به دست آمده، این مسئله را ثابت می‌کند اما نمی‌دانم چرا توجهی نمی‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌اش تا زمان المپیک توسط فدراسیون تایید شده است؟ گفت: این تایید به صورت لفظی و شفاهی بوده و در عمل هنوز اتفاقی نیفتاده است. اگر برنامه‌ریزی درستی وجود داشته باشد، نتیجه نیز حاصل می‌شود. مشکل اینجاست که بدون هیچ کمکی نتیجه می‌خواهند. من ورودیه المپیک به دست آورده‌ام و سابقه حضور در پنج دوره از مسابقات جهانی را نیز دارم، پس نمی‌خواهم برای کسب تجربه به المپیک بروم. مطمئن باشید که می‌خواهم بهترین نتیجه را بگیرم و این پتانسیل را در خودم می‌بینم اما تک و تنها نمی‌توانم.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز