تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۳.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
وزیر بهداشت:

فضای امروز نیازمند نقد منصفانه است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به شعار نمایشگاه مطبوعات امسال با عنوان نقدمنصفانه، پاسخ مسئولانه، تعیین این شعار را بسیار بجا خواند و گفت: در فضای امروز نیاز مند نقدهای دلسوزانه و منصفانه هستیم.
کد خبر: ۶۵۵۹
سید حسن قاضی زاده هاشمیاخبار معاصر: سید حسن قاضی زاده هاشمی با حضور در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها، از بخش های مختلف آن بازدید و در جریان روند فعالیت و تولید خبر و عکس این رسانه قرار گرفت.

عضو کابینه دولت یازدهم، فضای امسال نمایشگاه مطبوعات را متفاوت با سال های گذشته عنوان کرد و گفت: حضور سیل جمعیت مشتاق و علاقه مندان در ساعات اولیه آغاز به کار این نمایشگاه نشانگر شور و نشاط و اقبال خوب این رویداد بزرگ رسانه کشور است.

قاضی زاده هاشمی نقش رسانه ها و مطبوعات را در انعکاس واقعیات فعالیت های کشور برای افکار عمومی و همگان بسیار موثر و بی بدیل توصیف کرد.

وی همچنین با اشاره به تعیین شعار نمایشگاه با عنوان ' نقد منصفانه، پاسخ مسئولان' گفت: بدون شک این شعار با درایت تعیین شده است چراکه در فضای امروز ایران نیاز داریم که منصف باشیم.
به گفته وی نقدها باید از روی دلسوزی و سازنده باشد و نه اینکه برای تخریب انجام شود.

بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، که از روز شنبه هفته جاری با حضور 700 رسانه در بیش از 600 غرفه آغاز به کار کرد تا 22 آبان ماه 94 همه روزه از ساعت 9 تا 20 پذیرای علاقه مندان و بازدیدکنندگان در مصلای امام خمینی(ره) است.

انتهای پیام / انتهای پیام
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز