تهران ۱۵.۴° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶
تمرین تیم ملی با حضور 25 بازیکن؛

تیم ملی تکمیل شد

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از مصاف با ترکمنستان با تمام بازیکنان برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۷۶
تمرین تیم ملیاخبار معاصر: تمرین تیم ملی پیش از مصاف مقابل ترکمنستان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت‌های 2019 امارات از ساعت 11 صبح امروز در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی با حضور 25 بازیکن برگزار شد.

* افشین پیروانی مدیر ورزشی تیم ملی به دلیل حضور در جلسه هماهنگی بازی ایران و ترکمنستان با تاخیر 20 دقیقه‌ای آمد.

* به جز سردار آزمون و پژمان منتظری که به دلیل مصدومیت از نخستین روز در تمرینات حضور نداشتند، تمام بازیکنان در تمرین امروز و بدون مشکل تمرین کردند. علیرضا حقیقی، علیرضا جهانبخش و رضا قوچان‌نژاد آخرین بازیکنانی بودند که به اردوی تیم ملی اضافه شدند و امروز نخستین تمرین خود را پشت سر گذاشتند.

*‌پیش از آغاز تمرین آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم ملی که برای سفر به گوام دچار مشکل روادید شده است، جلسه‌ای با اوسیانو کروز و مارکار آقاجانیان برگزار کرد. صحبت‌های او با کادرفنی تیم ملی تا آغاز تمرین ادامه داشت و این بازیکن دقایقی را هم با کارلوس کی‌روش صحبت کرد.

* به دلیل بارندگی‌های اخیر تهران، مسئولان ورزشگاه آزادی کاورهایی را روی چمن کشیده بودند تا مشکلی برای چمن در بازی ایران و ترکمنستان به وجود نیاید. زمین هموار و آسمان آبی در ورزشگاه آزادی و نسیم ملایمی که می‌وزید شرایط خوبی را برای بازیکنان تیم ملی مهیا کرده بود تا آخرین تمرین خود را بسیار بانشاط برگزار کند.

* 4 دروازه‌بان تیم ملی از ابتدای تمرین زیر نظر دن گاسپار به تمرینات اختصاصی خود پرداختند.

* بازیکنان ابتدا همراه با مارکار آقاجانیان و دکتر دیه‌گو به دویدن دور زمین پرداختند و سپس پاسکاری‌های دو به دو را در دستور کار قرار دادند. پاسکاری بازیکنان همراه با گرم کردن‌های کوتاه بود تا بازیکنان آماده تمرین تاکتیکی شوند.

* کارلوس کی‌روش امروز با لباسی متفاوت نسبت به روزهای گذشته در تمرین حاضر شده بود و البته همچنان کلاه همیشگی خود را روی سر داشت.

* پس از 20 دقیقه از گذشت تمرین بازیکنان در ضلع شمالی ورزشگاه استارت‌های کوتاه و سرعتی را در دستور کار قرار دادند.

*‌ بخشی از تمرین امروز دروازه‌بانان به شروع مجددها اختصاص داشت که در این بین حقیقی ضربات دقیق‌تری را به توپ می‌زد.

* پس از گذشت 25 دقیقه از تمرین بازیکنان با نوشیدن آب آماده آغاز تمرینات تاکتیکی شدند که در همین لحظه به دلیل قانونی که یک روز قبل از بازی‌ها وجود دارد تمرینات پشت درهای بسته برگزار شد و نماینده رسانه‌ها تمرین را ترک کردند.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز