تهران ۱۸.۷۳° كمينه ۱۸.۷۳°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۴
از سوی فداراسیون فوتبال؛

اظهارات "دادکان" تکذیب شد

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: با اظهاراتی که قهرمانی داور فوتبال به صورت کتبی و شفاهی در اختیار کمیته اخلاق گذاشته است، بیانات محمد دادکان رییس سابق فدراسیون فوتبال کذب و بی اساس است.
کد خبر: ۶۶۴
اخبا معاصر: علی اکبر محمدزاده رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: به علت توهین به مقامات فدراسیون از سوی مهرداد خانبان، تحلیلگر تیم ملی فوتبال، وی دو جلسه از همراهی تیم ملی محروم شد و باید مبلغ 40 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. در واقع ایشان در بازی با تیم های گوام و هند نمی تواند تیم ملی را همراهی کند؛ این رای قطعی است.

محمدزاده در خصوص اظهارات دادکان در برنامه تلویزیونی (پنجشنبه 29 مرداد) گفت: بررسی و تحقیقات خود را درباره اظهارات محمد دادکان مبنی بر اینکه یک مسئول از داور بازی خواسته بود تا نتیجه یک مسابقه را در آورد، انجام داده و از این داور ( محسن قهرمانی) خواستیم تا توضیحات لازم را اعلام کند.

این داور به صورت کتبی و شفاهی اعلام کرد: هیچگونه صحبتی در این خصوص با فردی نکرده ام و این موضوع را تکذیب می کنم. در واقع با اظهاراتی که قهرمانی به صورت کتبی و شفاهی در اختیار کمیته اخلاق گذاشته ، اظهارات محمد دادکان کذب و بی اساس است.

انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز