تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۳.۷۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸
گزارش تمرین امروز استقلال

راهکار پورحیدری برای فرار از سرما و حضور ابراهیمی در جمع آبی‌پوشان

هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور یافت.
کد خبر: ۶۷۸۴
امید ابراهیمیاخبار معاصر: تمرین تیم فوتبال استقلال پس از استراحت یک روزه از ساعت 12:30 امروز در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی برگزار شد.

* امید ابراهیمی که به دلیل دو اخطاره بودن از همراهی تیم ملی مقابل گوام بازماند، امروز در تمرین آبی‌پوشان حضور یافت.

* محمد نوازی، ملی‌پوشان و بازیکنان امید غایبان تمرین امروز استقلال بودند.

* باد شدیدی در محل تمرین استقلال می‌وزید که این مسئله باعث شده بود منصور پورحیدری خودروی شخصی خود را نزدیک زمین ببرد تا از داخل خودروی‌اش نظاره‌گر تمرین باشد.

* پیش از اینکه تمرین آغاز شود یعقوب کریمی و امین حاج محمدی به صورت جداگانه به سمت پرویز مظلومی رفتند تا با او صحبت کنند.

* تمرین استقلال تنها دو تماشاگر داشت که آنها نیز به خاطر باد شدید محل تمرین را ترک کردند!

* بمب‌گذاری در اطراف ورزشگاه محل بازی دیدار دوستانه فرانسه و آلمان موضوعی بود که بازیکنان و مربیان استقلال در مورد آن صحبت می‌کردند.

* مهدی رحمتی با تأخیر چند دقیقه‌ای وارد زمین شد که در زمان ورودش حسین ترابپور، مربی دروازه‌بان‌های استقلال به شوخی او را بازخواست کرد. همچنین یکی از دروازه‌بان‌های زیر 23 سال در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور یافت که شکل و ظاهر او نشان می‌داد که سن و سال بالایی دارد.

* جابر انصاری به صورت اختصاصی به دویدن دور زمین مشغول شد.

* محور تمرین آبی‌پوشان بیشتر کارهای هوازی و عبور از موانع بود و در اواخر نیز بازیکنان به دو گروه سبز و نارنجی تقسیم شدند تا به فوتبال تحت فشار بپردازند.

* سیروس دین‌محمدی که در دیدار پیشکسوتان و رسانه ورزش شرکت کرده بود به شوخی به خبرنگاران گفت که مانند شربت به تیم رسانه‌ها گل می‌زدیم.

* دروازه‌بانان استقلال زیر نظر ترابپور به تمرینات اختصاصی پرداختند.

* هنگام عبور بازیکنان از بین موانع محمدرضا خرسندنیا با اجازه از کادر فنی به داخل رختکن رفت و پس از بازگشت به محل تمرین در عبور از مانع شرکت نکرد. در این لحظه مظلومی به شوخی به این بازیکن گفت که تو بدهکار هستی و باید به خاطر اینکه به رختکن رفتی یکبار دیگر دور زمین بدوی.

* تمرینات استقلال از فردا نیز پیگیری خواهد شد و آبی‌پوشان روز جمعه در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر در اهواز به مصاف فولاد خواهند رفت.

* ادموند اختر، پیشکسوت و مدیربرنامه‌های هرایر مگویان از نزدیک نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان بود.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز