تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۸۴°  بیشینه ۲۵.۷۹°
۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
سیزدهمین حضور استاندار فارس در مرکز سامد:

گفتگوی مستقیم با مردم منجر به حل مشکلات ایشان می شود

دکتر ایمانیه برضرورت ارتباط مستقیم، بی واسطه و مستمر مسئولین با مردم تاکید کرد و گفت: گفتگوی مستقیم با مردم منجر به حل مشکلات ایشان می شود.
کد خبر: ۶۸۵۴۴

گفتگوی مستقیم با مردم منجر به حل مشکلات ایشان می شود

 

به گزارش معاصراز اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس دکتر محمدهادی ایمانیه صبح امروز، برای سیزدهمین مرتبه با حضور در مرکز سامانه ارتباط الکترونیکی دولت و مردم بصورت برخط مشکلات و دغدغه‌های ۱۸ نفر از هم‌استانی های عزیز را شنید و نسبت به حل آنان دستورات لازم را صادر کرد.
 
استاندار فارس در ابتدای این حضور، یکی از راه های ارتباط مستقیم و بی واسطه با مردم را دسترسی برخط از طریق مرکز سامد عنوان کرد و گفت: عمده مشکلات مردم در این سیزده جلسه‌ی حضور در مرکز ارتباط الکترونیکی دولت و مردم به حوزه های اشتغال، تسهیلات بانکی و موانع موجود در ادارات و سازمان های اجرایی استان است؛ در تلاشیم در حد امکان موانع و مشکلات مردم را حل کرده و گرهی از مشکلات ایشان باز کنیم.
 
دکتر ایمانیه با تاکید بر اینکه، حضور مستقیم و بی واسطه مسولان در بین مردم از ابتدایی ترین شاخصه های حکومت مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است، اظهار داشت: گفت و گوی مستقیم با مردم شاید در کوتاه مدت منجر به نتیجه قابل انتظار از طرف ارباب رجوع نشود اما با لمس مستقیم مشکل مردم مسیرهای رفع و بهبود آن را به اولویت نخست خود تبدیل خواهیم کرد.
 
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز