تهران ۲۲.۶۲° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۱

شهرام قائدی: یکساله 20 کیلو کم کردم

شهرام قائدی بازیگر سینما و تلویزیون در پاسخ به سوالی درخصوص فعالیت های جدیدش در سینما و تلویزیون و علت کم کار شدنش، گفت: این روزها کارهای کمی را در سینما و تلویزیون قبول می کنم و یک سالی است بیشتر مشغول مطالعه کتاب، تماشای فیلم و ورزش هستم.
کد خبر: ۶۹۱۵
شهرام قائدیاخبار معاصر:شهرام قائدی بازیگر سینما و تلویزیون در پاسخ به سوالی درخصوص فعالیت های جدیدش در سینما و تلویزیون و علت کم کار شدنش، گفت: این روزها کارهای کمی را در سینما و تلویزیون قبول می کنم و یک سالی است بیشتر مشغول مطالعه کتاب، تماشای فیلم و ورزش هستم و 20 کیلو وزن کم کردم و در این یک سال تنها در یک فیلم آن هم برای جشنواره کودک بازی کردم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا این کاهش وزن ارتباطی با کار جدید شما دارد، گفت: من چند وقتی است که حوزه بازیگریم را تغییر دادم و از فیلم های کمدی فاصله گرفته ام و دیگر تصمیم ندارم در فیلم های کمدی سطحی بازی کنم.

به تولید فیلم های سطحی و ضعیف کمک نمی کنم

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: از 2 هفته گذشته بازی در یک فیلم جدید که برای یک کارگردان فیلم اولی است حضور دارم و نقشی که در این فیلم دارم با تمام نقشهایی که در گذشته بازی کردم متفاوت است.

قائدی افزود: بیشتر تمایل دارم در پروژه های سینمایی حضور داشته باشم که به شبکه نمایش خانگی وارد می شود و البته باید فیلمنامه قوی و کارگردانی خوبی داشته باشد تا مخاطب به این فضا جذب شود.

وی افزود: احساس میکنم تا حدودی راه را اشتباه آمده ام و باید به مردم بیشتر احترام بذاریم و باید فیلم های بهتری ساخته شود و باید بازیها و فیلمنامه ها قوی تر شود چراکه فیلم ها در دوره ای خیلی سطحی شد و ما هم به این فضای سطحی کمک کردیم و من یکسالی است که دیگر به این فضا کمک نمی کنم.

15 فیلمنامه را رد کردم/ فیلم های سطحی نباید تولید شود

قائدی افزود: 15 فیلمنامه و یک سریال در یک سال اخیر به من پیشنهاد شد که همه آنها را رد کردم، چراکه متاسفانه به دلیل ضعف فیلمنامه ها و عجله ای که عوامل تولید داشتند حاصل آن فیلمی ضعیف است.

وی ادامه داد: در مقطعی به دلیل مسائلی که وجود داشت در فیلم های کمدی سطحی بازی کردم ولی احساس میکنم این جریان نباید به حیات خودش پایان بدهد و باید فیلم هایی ساخته شود که قدر نگاه مردم را بداند و به پولی مردم برای خرید آن پرداخت میکنند احترام بگذارد.

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: دوست دارم از این بعد فیلم های سینمایی و یا سریال هایی را کار کنم که فیلمنامه خوبی داشته باشد و استاندارهای اولیه را داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع:فیلم نت
انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز