تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۲.۷۹°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷

بیست و چهارمین دوئل رونالدو و مسی در ال‌کلاسیکو

رونالدو و مسی که هفت توپ طلای اخیر را بین خودشان تقسیم کرده اند امشب دوباره مقابل هم قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۷۲۷۵
رونالدو و مسیاخبار معاصر: امشب رونالدو و مسی برای بیست و چهارمین بار مقابل هم قرار می گیرند. مسی در این بازیها ۱۱ برد و ۱۵ گل ثبت کرده و رونالدو شش برد و ۱۵ گل. در ۲۳ تقابل قبلی این دو در ال کلاسیکوها (۱۲ لالیگا، دو لیگ قهرمانان، پنج کوپا و چهار سوپرجام) بازیکن آرژانتینی در 10 بازی گل زده (یک‌ هت تریک و دو دبل) و بازیکن پرتغالی در 13 بازی (دو دبل).

مسی در دوران فوتبالش در ۳۰ ال کلاسیکو حضور داشته که ۲۱ گل زده و رونالدو در ۲۳ دوئل حضور داشته که ۱۵ بار گلزنی کرده است. مسی از زمان اولین حضورش مقابل رئال در سن ۱۸ سالگی فقط در دو ال کلاسیکو حضور نداشته که هر دو در نیوکمپ بوده اند: یکی با نتیجه ۱-۱ در سال ۲۰۰۶ و دیگری با پیروزی ۰-۱ برای رئال در سال ۲۰۰۷. مسی در ۲۷ ال کلاسیکوی گذشته به صورت پیاپی حضور داشته است. در طول تاریخ فقط چهار بازیکن از نظر حضور در ال‌کلاسیکوهای پیاپی بالاتر از ستاره آرژانتینی قرار دارند: خنتو (۳۵)، کاسیاس (۳۰)، رائول (۲۹) و میشل (۲۷).

کریستیانو از زمان حضورش در رئال فقط یک ال کلاسیکو که مربوط به فینال کوپای ۲۰۱۴ است را از دست داد که رئال در آن بازی پیروز شد. ستاره پرتغالی امشب می تواند در صورت گلزنی از رائول به عنوان سومین گلزن تاریخ ال کلاسیکو پیشی بگیرد.


انتهای پیام/ انتهای پیام
منبع: میزان
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز