تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۲.۷۹°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵

واکنش رئیس فدراسیون وزنه‌برداری به کسب 5 سهمیه المپیک ریو

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری می‌گوید که با اعلام تعداد سهمیه‌های المپیک 2016 باید برنامه‌ریزی مناسبی برای حضور در این مسابقات انجام شود.
کد خبر: ۷۸۸۹
علی مرادی

اخبار معاصر: علی مرادی در خصوص کسب 5 سهمیه المپیک ریو و اعلام رسمی این موضوع از سوی فدراسیون جهانی عنوان کرد: این تعداد سهمیه خوب است. نکته قابل تامل این بوده که رومانی که برش زبادی در فدراسیون جهانی دارد تنها 3 سهمیه کسب کرده و ترکیه و یونان نیز که خود صاحب سبک هستند سهمیه نگرفته‌اند. ما در جدول رتبه 12 را بدست آوردیم و 5 سهمیه در 8 وزن داریم.

رئیس فدراسیون وزنه برداری خاطرنشان کرد: با توجه به نتایج بدست آمده کسب 5 سهمیه معقول است. باید برای المپیک برنامه جدی‌تری داشته باشیم و انتظار داریم وزارت ورزش و کمیته المپیک هم کمک کنند تا موفقیت بزرگی بدست آوریم.

مرادی ادامه داد: بعد از 6 ماه تلاش کردیم نابسامانی‌ها را برطرف کرده و شرایط را تغییر دهیم اما وضعیت وزنه برداری ما همین کسب عنوان سومی آسیا و پانزدهم جهان است. هرچند غیبت قهرمانان و مصدومیت برخی نفرات نیز مزید بر علت شد تا در این رتبه قرار بگیریم. امیدوارم با علم به این موضوع حرکت و نسبت به احیای این رشته تلاش کنیم.

وی در خصوص اینکه برای المپیک با توجه به این تعداد سهمیه در چه اوزانی باید سرمایه گذاری کرد، گفت: باید براساس داشته‌هایمان برنامه‌ریزی و نفرات شایسته را راهی المپیک کنیم. در المپیک مهم کسب مدال است و باید با توجه به این موضوع کادرفنی برنامه مناسبی داشته باشد.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز