تهران ۱۵.۴° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵
هراتیان:

کمک 500 هزار دلاری فیفا برای پروژه‌های درآمدزاست

مدیر ایفمارک ایران می‌گوید که کمیته پزشکی فیفا کمک هزینه 500 هزار دلاری که به ایران اختصاص داده، مربوط به پروژه‌هایی است که درآمدزا باشند.
کد خبر: ۷۹۳۰
زهره هراتیان

اخبار معاصر: زهره هراتیان در خصوص برگزاری کنگره پزشکی جهانی فوتبال در هند اظهار داشت: این پنجمین کنگره بین‌المللی AFC بود که برای اولین بار کارگاه‌های آموزشی پزشکان و فیزیوتراپیست‌ها نیز در آن برگزار شد. در این کارگاه‌ها پزشکان و فیزیوتراپیست‌هایی از سراسر جهان حضور داشتند و از ایران هم خانم حسین‌زاده به عنوان فیزیوتراپ حضور داشت. در دو کارگاه مختلف هم من به عنوان مدرس برای پزشکان و فیزیوتراپیست‌ها در خصوص آسیب‌های شایع فوتبال تدریس کردم.

وی افزود: با آغاز کنگره سه سخنرانی داشتم که یکی از این سخنرانی‌ها درباره آسیب‌های فوتبال در تیم‌های ملی بود. تعیین جنسیت در فوتبال بانوان و فاکتورهای آمادگی جسمانی با میزان بروز آسیب در فوتسال نیز دیگر سخنرانی‌های من در این کنگره بود. برای ارزیابی این کنگره و مقالاتی که ارائه شد، چند پروفسور از اروپا حضور داشتند. تیم مایر از آلمان یکی از این پروفسورها بود که در یک نامه کتبی اعلام کرد سخنرانی من در خصوص تعیین جنسیت در فوتبال بانوان بهترین سخنرانی سه روزه کنگره بود.

مدیر ایفمارک ایران در خصوص تصمیماتی که در کنگره پزشکی AFC گرفته شد، اظهار داشت: در این کنگره و هنگام برگزاری برترین‌های فوتبال آسیا فرصتی پیش آمد تا یک جلسه مهم را برگزار کنیم. در این جلسه که با حضور پروفسور ولژاک، آقای کفاشیان، مارتین وسو، آقای براتی و من برگزار شد درباره مرکز پزشکی فیفا در ایران تصمیم‌گیری کردیم. پروفسور ولژاک نیز حضورشان در ایران را مشروط به تجهیز این مرکز دانستند. همچنین قرار شد 500 هزار دلار کمک هزینه برای تجهیز این ساختمان از سوی فیفا در نظر گرفته شود که این کمک هزینه فقط شامل پروژه‌هایی می‌شود که درآمدزا باشند.

هراتیان در پاسخ به این سؤال که آیا پروژه ایفمارک ایران درآمدزا خواهد بود یا نه، گفت: ما در فصل گذشته لیگ برتر ثابت کردیم که کلینیک پزشکی‌مان درآمد داشته است و مطمئناً اگر این کلینیک توسعه پیدا کند، می‌توانیم درآمد خوبی داشته باشیم. پیش از افتتاح این ساختمان هم نماینده فیفا باید در ساختمان حضور پیدا کرده و آن را تأیید کند که چون خودم نماینده فیفا هم هستم، شاید این کار را انجام بدهم.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز