تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۶.۷۹°
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
ایرانپوریان:

تشویق مربیان قبلی در ورزشگاه درست نیست

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تأکید کرد که تیمش در بازی با استقلال به هیچ عنوان مستحق شکست نبوده است.
کد خبر: ۸۵۳۱
محمد ایرانپوریان

اخبار معاصر: محمد ایرانپوریان در خصوص شکست تیمش مقابل استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: من معتقدم که در هر دو نیمه تیم برتر میدان بودیم و هر دو گلی که دریافت کردیم، برخلاف جریان بازی بود. این طبیعی بود که استقلال در 10 دقیقه آخر چند فرصت داشته باشد، چون تیم ما جلو کشیده بود، ولی باید بگویم که به هیچ عنوان مستحق شکست نبودیم.

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز همچنین راجع به حرکت شجاع خلیل‌زاده که در نهایت منجر به اخراج او شد، خاطرنشان کرد: من آن صحنه را ندیدم و نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاد که در موردش صحبت کنم.

وی با اشاره به اعتراض هواداران تراکتورسازی به شکست این تیم برابر استقلال و همچنین تشویق تونی اولیویرا و رسول خطیبی گفت: من نمی‌دانم چه حرفی بزنم. تیم ما در حال حاضر نیاز به حمایت دارد و هواداران باید بدانند که تنها دلخوشی ما حمایت آنها هستند. تشویق مربیان قبلی نمی‌تواند کار درستی باشد و ما الان شرایط جدیدی را تجربه می‌کنیم. هواداران باید به ما قوت قلب بدهند، هر چند که می‌دانیم ناراحت هستند. ناراحتی هواداران تراکتورسازی کاملاً به جاست و سر ما مقابل آنها پایین است. واقعاً شرمنده هواداران هستیم.

ایرانپوریان در مورد اینکه هواداران تراکتورسازی معتقدند بازیکنان سرباز این تیم کم‌کاری می‌کنند، تصریح کرد: تمامی بازیکنان برای تراکتورسازی زحمت می‌کشند و وقتی شکست می‌خوریم طبیعتاً خیلی مسائل به وجود می‌آید. ما باید سعی و تلاش‌مان را بیشتر کنیم. هواداران تراکتورسازی باید بدانند که این تیم الان بیشتر از هر چیزی به یکدست بودن نیاز دارد و آنها باید به طور کامل حامی تیم باشند. من امیدوارم بتوانیم همه ناکامی‌های اخیر را جبران کنیم.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز