تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۸۴°  بیشینه ۲۶.۷۹°
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲

شاعر نوحه‌های آهنگران درگذشت + جزئیات مراسم تشییع

شهرستان میاندورود، قاسمعلی اسفندیاری شاعر بلندآوازه مازندرانی در دوران دفاع مقدس و برادر شهید جانعلی اسفندیاری به‎دلیل بیماری ندای حق را لبیک گفت.
کد خبر: ۸۵۷۰
قاسمعلی اسفندیاریاخبار معاصر: شهرستان میاندورود، قاسمعلی اسفندیاری شاعر بلندآوازه مازندرانی در دوران دفاع مقدس و برادر شهید جانعلی اسفندیاری به‎دلیل بیماری ندای حق را لبیک گفت.

وی جانباز جنگ تحمیلی و شاعر بلندآوازه دوران دفاع مقدس بود که در روستای برگه توابع بخش گهرباران شهرستان میاندورود به‎دنیا آمد و سال‎های زیادی را در جوار حرم مطهر امام رضا(ع) زندگی کرد.

پیکر این جانباز پس از تشییع در مشهدمقدس، فردا ساعت 9 صبح به روستای برگه شهرستان میاندورود منتقل می‎شود و در کنار مزار برادر شهیدش به آغوش خاک سپرده می‌شود.

قاسمعلی اسفندیاری یکی از معروف‎ترین شعرای دفاع مقدس از مازندران بود که نوای سرودهایش را در اوایل انقلاب و دفاع مقدس روشنی بخش بسیاری از محافل بود.

این ضایعه فقدان این شاعر را به جامعه شعرا و رزمندگان و همچنین خانواده شهید اسفندیاری و اهالی روستای برگه شهرستان میاندورود تسلیت عرض کرده و برای‌شان از درگاه خداوند توفیق صبر در این مصیبت را داریم.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: فارس
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز