تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۸۴°  بیشینه ۲۶.۷۹°
۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹

افشاگری دروازه‌بان استقلال اهواز از اتفاقات اخیر

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال اهواز از اتفاقات پیش از دیدار با سایپا پرده برداشت.
کد خبر: ۸۶۰۴
هواداران استقلال اهوازاخبار معاصر: مصاحبه‌های بازیکنان و سرپرست تیم فوتبال استقلال اهواز پس از دیدار با سایپا نشان داد که پیش از این بازی، اتفاقاتی افتاده است.

آبی‌پوشان اهوازی در این باره صحبت نمی‌کردند تا اینکه پس از سپری شدن 2 هفته از آن دیدار کریمی از اتفاقات پیش از آن بازی پرده برداشت.

وی گفت: پس از آن که به تهران آمدیم، متوجه شدیم که جایی برای استقرار نداریم. حدود دو ساعت روی پا ایستاده بودیم.

وی افزود: این قضیه باعث شد برخی بازیکنان حتی نخواهند در بازی با سایپا به میدان بروند. باشگاه حتی به ما ناهار نداد. این یک فاجعه‌ی بزرگ برای استقلال اهواز است. البته چند ماه پیش اردویی که در تهران برگزار شد هم ما را به دلیل پرداخت نشدن پول هتل به اتاق راه نداده بودند.

وی افزود: من و بازیکنان به این نتیجه رسیدیم که باید با محمد ملکی مالک باشگاه مستقیم صحبت کنیم. به مسئولان تیم فشار آوردیم که شرایط را برای ملاقات با ملکی فراهم کنند. طی تماس‌هایی که برقرار شد متوجه شدیم که ملکی به زودی با ما دیدار می‌کند. به لابی هتل رفتیم تا وی بیایند.

برای نخستین بار بود که ملکی را می‌دیدم. وقتی آمد سعی کرد بچه‌ها را آرام کند. وی به ما گفت تا آخر هفته بخشی از قرارداد را پرداخت می‌کند. البته این وعده ملکی مانند بسیاری از وعده‌های قبلیش محقق نشد. بابت اتفاقات آن روز هم عذر‌خواهی کرد.

کریمی در ادامه از صحبت با ملکی گفت و ادامه داد: این تنها فرصتی بود که می‌شد با ملکی صحبت کرد. با وی صحبت کردم اما هیچ اتفاقی نیافتاد.

کریمی در خصوص انتقاد‌پذیر نبودن مسئولان باشگاه گفت: عادل کلاه‌کج که کاپیتان تیم ماست. وقتی مشکلات را برای مسئولان گفت آن‌ها ناراحت شدند. برابر انتقاد‌های من هم جبهه گرفته شد. آن‌طور که به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه انتقاد‌پذیر نیستند.

صحبت‌های کریمی نشان می‌دهد نه‌تنها همدلی بلکه ارتباط خوبی بین بازیکنان و مسئولان باشگاه استقلال اهواز نیست.



انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز