تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۴.۷۹°
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵

برانکو: بازی پدیده - پرسپولیس بالا و پایین زیاد داشت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، بازی این تیم مقابل پدیده بالا و پایین زیاد داشته است.
کد خبر: ۸۶۵۱
برانکو ایوانکوویچاخبار معاصر: برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی تیمش در دیدار مقابل پدیده اظهار داشت: بازی جالبی بود و بالا و پایین زیاد داشت. من لازم می‌دانم از تماشاگران و هواداران‌مان تشکر کنم که تعداد زیادی از آنها روی سکوها بودند.

وی افزود: باید از هواداران‌مان عذرخواهی کنم که امروز در سطح بازی‌های همیشگی خودمان نبودیم به همین دلیل از نتیجه تساوی 2-2 راضی هستم. باید بگویم بازی در نیمه اول با افت شدیدی همراه بود و یک خواب‌آلودگی در بازی دو تیم وجود داشت اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و بازی 4 گل داشت که به نظرم تماشاگران از این بازی لذت بردند.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: امروز بازی توام با پاسکاری خودمان را به اجرا نگذاشتیم و کارهایی که لازم بود انجام دهیم تا به برد برسیم صورت نگرفت. با این حال خوشحالیم که یک گل‌مان را با وجود 10 نفره شدن توانستیم به ثمر برسانیم و این گل برای ما بسیار ارزشمند بود.

برانکو درباره اینکه تیمش همچنان شکست‌ناپذیر باقی مانده است، گفت: بله، این دهمین بازی بدون شکست ما بود و توانستیم از این بازی یک امتیاز بگیریم. یک امتیاز دیدار مقابل پدیده برای هدفی که پیش روی ما است اهمیت بسیار زیادی دارد.

وی در پاسخ به این سوال که داوری دیدار پدیده و پرسپولیس چطور ارزیابی کرده است، گفت: داوری بسیار خوب عمل کرد و عالی بود.

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد سوشا مکانی که در اواخر بازی نیز برای جلوگیری از خوردن گل سوم تیمش خطایی را مرتکب و اخراج شد، گفت: سوشا همه تلاشش را انجام داد تا تیم را نجات دهد. در صحنه اخراج هم او برای جلوگیری از خوردن گل سوم خطا انجام داد و در عمل کاری کرد که شرایطی به وجود بیاید تا ما گل مساوی را بزنیم. در آن صحنه داور به حق مکانی را از بازی اخراج کرد.

ادامه دارد ...


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز