تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۸۴°  بیشینه ۲۵.۷۹°
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳

مصاف ایران و گوام؛ امروز ساعت 19

تیم جوان شده فوتبال ایران امروز دومین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ را مقابل تیم صدرنشین گوام برگزار می کند.
کد خبر: ۱۱۳۸
اخبار معاصر:این دیدار درحالی ساعت 19 در ورزشگاه آزادی تهران و از گروه چهارم برگزار خواهد شد که هم اکنون گوام با 6 امتیاز از دو دیدار در صدر جدول قرار دارد و ایران از یک بازی قبلی خود یک امتیاز اندوخته است.


گوام مقابل ترکمنستان و هند با نتایج مشابه یک بر صفر به برتری دست یافت تا با 6 امتیاز در صدر جدول قرار گیرد.


همین مساله تفاوت و پیشرفت غیرقابل انکار گوام را نسبت به چند سال گذشته نشان می دهد.


تیمی که 15 سال قبل مقابل ایران 19 بر صفر باخت - حالا متفاوت شده است.


گوامی ها با استفاده از بازیکنان آمریکایی و کادر فنی انگلیسی در این سالها در مسیر پیشرفت قرار گرفته و از یک حریف تمرینی برای آسیایی ها به تیمی قابل احترام تبدیل شده اند.


از سوی دیگر تیم ملی ایران که درحال پوست اندازی است با تفکرات کارلوس کی روش و حضور بازیکنان جوان بهترین فرصت را برای تغییر نسل پیش روی دارد.


بازیکنان جوان می توانند با انجام چند بازی خوب علاوه بر رسیدن به هماهنگی ها لازم و فراهم کردن شرایط تیم ایران به مرحله بعدی - به تجربیات خود برای حضور در مرحله نهایی جام جهانی اضافه کنند.


تمامی کارشاسنان و علاقمندان به خوبی می دانند که تیم ملی فوتبال ایران دیگر با نفراتی چون سیدجلال حسینی - آندرانیک تیموریان و مسعود شجاعی که سالهای آخر فوتبال خود را پشت سرمی گذارند- نمی تواند با ژاپن - کره جنوبی و استرالیا و حتی تیم های دیگر قاره کهن رقابت نزدیکی داشته باشد و حتی آنان را شکست دهد.


حالا فرصت این است تا جوانان جواب اعتماد کادر فنی و کی روش را برای تغییر نسل فوتبال ایران بدهند و مسیر را برای رسین به موفقیت های بیشتر با استفاده از نفرات با انگیزه فراهم کنند 


تیم ایران می تواند با برتری خوب مقابل گوام با روحیه ای بالا عازم هند شود تا روز هفدهم شهریورماه سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی را برابر هند برگزار کند. امروز علاوه بر دیدار ایران و گوام ؛ تیم ملی عمان که هم اکنون 3 امتیاز دارد در مسقط از ترکمنستان پذیرایی می کند  ترکمنستان نیز از دو دیدار- یک امتیاز اندوخته است.


انتهای پیام/

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز