تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۸۴°  بیشینه ۲۵.۷۹°
۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰

انتشار آلبوم « همیشه لحظه باران...»

آلبوم «همیشه لحظه باران...» تازه ترین اثر بهنام ابوالقاسم آهنگساز و نوازنده پیانو از طریق پلتفرم‌های مختلف در سراسر جهان منتشر شد.
کد خبر: ۱۴۴۳۹
 آلبوم «همیشه لحظه باران...» اولین اثر مستقل بهنام ابوالقاسم پیانیست، در مسند آهنگساز است و با حضور جمعی از شاخص‌ترین نوازندگان و هنرمندان ایرانی به انجام رسیده است. 

تک نوازان آلبوم «همیشه لحظه باران...» پدرام فریوسفی (ویلن)، آتنا اشتیاقی (ویلنسل)، شروین مهاجر(کمانچه)، و امیرحسین کیان‌پور(دودوک) هستند. اسامی دیگر نوازندگانی که در ضبط آلبوم حضور داشتند به شرح ذیل است: 
کوارتت مینیاتور متشکل از پدرام فریوسفی(ویلن)، نیلوفر محبی(ویلن)، میثم مروستی (ویلن-ویولا) و آتنا اشتیاقی (ویلنسل) و همچنین امین عطایی (ویلن-ویولا)، رضا فرهادی(کنترباس و پرکاشن)، بهتاش ابوالقاسم (پرکاشن و درامز)، پیمان حاتمی (اصوات الکترونیک)، فریدون بهرامی (سازهای الکترونیک) و بهنام ابوالقاسم (پیانو). 
گروه کُر «تنال» به رهبری میلاد عمرانلو هم بخش‌های کرال این اثر را اجرا کردند. میکس و مسترینگ آلبوم را رضا فرهادی بر عهده داشته و همچنین ضبط توسط رضا فرهادی و بهنام ابوالقاسم در استودیو کنگان پارسه (کرگدن) انجام شده است. مدیریت این پروژه را شقایق شهابی بر عهده داشته، طراح گرافیک این آلبوم علی بوستان و عکاس هم فرانک پاکزاد است. 

این آلبوم به تهیه‌کنندگی بهنام ابوالقاسم و با سرمایه گذاری علیرضا غلامی و حمایت مالی مجموعه سون‌بیسترو تولید و توسط نشر نوفه منتشر شده است.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز