تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱
سرمربی تیم ملی والیبال چین:

خوشحالم که یک تیم آسیایی در سطح اول جهان حضور دارد

سیه گوچن گفت: من خوشحالم تیمی از آسیا در سطح اول والیبال جهان حضور دارد.
کد خبر: ۱۴۸
اخبار معاصر: سیه گوچن در مورد شکست شاگردانش مقابل تیم «ب» ایران اظهار داشت: به تیم ایران تبریک می‌گویم. ما دو ست بسیار خوب داشتیم اما با توجه به جوان بودن بازیکنان‌مان و تشویق پرشور تماشاگران ایرانی تمرکزمان را از دست دادیم. همین تماشاچیان یکی از دلایل پیروزی ایران بودند. امیدوارم تماشاگران چینی نیز از آنها یاد بگیرند.

وی در مورد تغییر بازیکنان تیمش گفت: ما در ست سوم از ایران عقب افتادیم و من ترجیح دادم بازیکن شماره 14 تیمم را بیرون بکشم تا شاید تغییری در بازی ایجاد شود، البته دیدید که تصمیم درستی نبود.

سرمربی تیم والیبال چین ادامه داد: تماشاگران ایرانی فشار زیادی به بازیکنان من آوردند و یکی از دلایل شکست ما بودند. ما اشتباهات زیادی در این بازی داشتیم و از الآن ضمن فراموش کردن این شکست باید به فکر اصلاح اشتباهات خود و موفقیت در بازی فردا باشیم.

گوچن در پایان با اشاره به حضور تیم «ب» ایران در فینال مسابقات گفت: من در سال‌های اخیر بازی تیم ایران را در تورنمنت‌های مختلف دیده‌ام. ایران اسپکرها و پاسورهای خوبی دارد و ما باید از آنها یاد بگیریم که چطور پیشرفت کنیم. به نظر من هر دو تیم ایران بسیار خوب هستند و فدراسیون والیبال ایران در این مورد کار بزرگی انجام داده است. ما همچنین باید از جو سالن آزادی نیز نکات زیادی را یاد بگیریم. من خوشحالم تیمی از آسیا در سطح اول والیبال جهان حضور دارد.

ژیائو شوآی کاپیتان تیم چین نیز در نشست خبری گفت: به تیم ایران تبریک می‌گویم. این سخت‌ترین بازی ما در مسابقات قهرمانی آسیا بود. ما دو ست ابتدای بازی را بردیم ولی نتوانستیم نتیجه را برگردانیم. دفاع ایران در این بازی بسیار خوب بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز