تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
بنا به گفته منابع پلیس آمریکا؛

6 کشته بر اثر تیراندازی در شیکاگو و لس‌آنجلس

در دو حادثه تیراندازی در شرق «لس آنجلس» و شیکاگو بیش از 14 نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و دست‌کم 6 نفر جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۱۵۳۶۱
تیراندازی شیکاگوبه گزارش پایگاه خبری معاصر و به نقل از شبکه آمریکایی «ای بی سی 7 شیکاگو»، پلیس شیکاگو اعلام کرد که در چندین حادثه تیراندازی روز گذشته (شنبه) در مناطق مختلف ایالت ایلینوی از جمله شیکاگو و اوانستون دست‌کم هفت نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که از آن میان پنج نفر جان خود را از دست دادند.

پلیس اوانستون گزارش کرد که یک دانشجوی ۳۰ ساله در میان قربانیان حادثه تیراندازی روز شنبه بود و یک زن دیگر نیز که در رستورانی در شهر اوانستون گروگان گرفته شده بود، بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست داد.

پلیس شیکاگو اعلام کرده است که مظنون این حادثه یک جوان ۳۲ ساله به نام «جیسون نایتینگل» بوده است که در جریان درگیری با نیروهای پلیس کشته شد.

دی یک حادثه تیراندازی دیگر منطقه «بویل هایتس» لس‌آنجلس، یک فرد مسلح به دست‌کم هفت نفر تیراندازی کرد و از صحنه حادثه گریخت.

در پی وقوع این حادثه، یک نفر جان خود را از دست داد و 6 نفر دیگر زخمی شدند که دو نفر از آنها به دلیل شدت جراحات به بیمارستان منتقل شدند.

هنوز انگیزه افراد مسلح در دو حادثه تیراندازی نامشخص است و عامل مسلح حادثه تیراندازی لس آنجلس هنوز دستگیر نشده است و پلیس در حال تحقیقات درباره این حادثه می‌باشد.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور منجر می‌شود که تعدادی نیز در این حوادث جان خود را از دست می‌دهند اما لابی سلاح در این کشور به اندازه‌ای قدرتمند است که تاکنون کنگره آمریکا حاضر نشده است قوانینی را برای محدود کردن حمل سلاح در این کشور وضع کند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز