تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
برانكو، بليكا و كاچيچ در ليست نهايي كرواسي

پرسپولیس را قهرمان می‌کنم بعد سرمربی کرواسی می‌شوم

در حالی که رسانه‌های کرواسی مدعی شده‌اند داور شوکر از میان برانکو،آنته کاچیچ و نناد بلیکا یک نفر را به عنوان سرمربی انتخاب می‌کند،برانکو دیروز گفت:هنوز هیچ تماسی از فدراسیون کرواسی با من گرفته نشده است.
کد خبر: ۱۵۴۶
اخبار معاصر:سرمربي پرسپوليس ديروز گفت: من طي همين چند سال اخير سه بار در يك‌قدمي تيم ملي كرواسي بودم. يك بار قبل از انتخاب استيماچ كه خودم قبول نكردم و سرمربي ديناموزاگرب شدم و بار ديگر زماني بود كه من در باشگاه دينامو كار مي‌كردم و تحت قرارداد اين باشگاه بودم كه فدراسيون دنبال سرمربي بود و طبيعي بود من نتوانم به خاطر قراردادم با آنها كار كنم.

يك بار هم سال‌ها پيش وقتي خارج از كرواسي كار مي‌كردم، اسم من مطرح شد ولي در حد حرف ماند. الان هم هنوز هيچ حرفي به صورت رسمي بين ما رد و بدل نشده و تصور مي‌كنم در نهايت گزينه ديگري سرمربي شود. (برانكو حرف‌هايي مي‌زند و تأكيد مي‌كند اينها نوشتني نيست. از شايعه روابط مديرعامل ديناموزاگرب و نفوذ او كه دوست دارد يك مربي خاص كه در حياط خلوت تيم او فعال است، سرمربي كرواسي باشد.)

برانكو ادامه داد: من رابطه خوبي با داور شوكر دارم، ما با هم دوست هستيم و بالاخره يك روز با هم كار مي‌كنيم اما فعلاً سرمربي پرسپوليس هستم. الان مي‌خواهم پرسپوليس را قهرمان كنم و بعد حتماً سرمربي تيم ملي كشورم مي‌شوم.

كرواسي كشورم است و من هرگز نمي‌توانم به وطن خودم پشت كنم اما الان مي‌خواهم پرسپوليس را قهرمان ايران كنم.آندره پاناديچ، دستيار برانكو هم كه در نشست صميمي ما با سرمربي پرسپوليس حضور داشت، گفت: «فكر مي‌كنم در حال حاضر برانكو بهترين انتخاب براي تيم ملي كرواسي باشد اما در كشور من هموطنانم در يك لحظه تصميم مي‌گيرند و شايد تصميم‌شان براي همه غافلگيركننده باشد.»


انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز