تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۶.۷۹°
۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
نیلوفر اردلان در واکنش به جوسازی‎ها:

برای رسانه‎های بیگانه متاسفم

ملی‌پوش فوتسال بانوان گفت: مساله عدم حضورم در جام ملت‌های آسیا کاملا "شخصی و خانوادگی" بوده و برای رسانه‌های بیگانه متاسفم که از این قضیه علیه باورهای دینی و ملی کشورم استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۱۷۸۸
نیلوفر اردلان ملی‌پوش فوتسال بانوان، ضمن ابراز ناراحتی از سوءاستفاده رسانه های ضدانقلاب از موضوع عدم همراهی وی با تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در جام ملت‌های آسیا، گفت: من یک زن مسلمان ایرانی هستم و مساله عدم حضورم در این رقابت‌ها کاملا شخصی و خانوادگی است و ربطی به سایر مسائل ندارد.

اردلان افزود: برای رسانه‌های بیگانه خیلی متاسفم که از یک موضوع کاملا شخصی، بهره برداری سیاسی کرده اند و آن را دستاویزی برای حمله به نظام و باورهای سرزمینم قرار داده اند؛ من فقط مشکلم را مطرح کردم و خواستم راه‌حلی برای آن پیدا کنم و اصلا این موضوع ربطی به غریبه‌ها ندارد که بخواهند در این مورد نظر بدهند.

این بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان ایران گفت: برای رسانه‌های معاند که اینگونه از مشکل من سوءاستفاده کردند، تاسف می‌خورم. من به عنوان یک زن مسلمان ایرانی، سرباز تیم ملی کشورم هستم و امیدوارم که این رسانه‌ها دست از شیطنت خود بردارند.

 اردلان به دلیل مشکلات خانوداگی و مخالفت همسرش نتوانست در جام ملت های آسیا حضور داشته باشد که این موضوع با سوءاستفاده جریان‌های ضدانقلاب تبدیل به حربه ای برای حمله رسانه های بیگانه به باورهای دینی و ملی مردم ایران شده است.

انتهای پیام/

منبع: نسیم
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز