تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°

۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴

21 کشته در حملات سعودی‌ها به یمن

در ادامه حملات هوایی عربستان سعودی به یمن، دستکم 21 غیرنظامی کشته و 22 تن دیگر زخمی شده‌اند.
کد خبر: ۱۸۱۱
اخبار معاصر: در ادامه حملات هوایی عربستان سعودی به یمن، دستکم 21 غیرنظامی کشته و 22 تن دیگر زخمی شده‌اند.

به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، جنگنده‌های سعودی روز سه شنبه منطقه مسکونی ضوران آنس در استان ذمار در غرب یمن را هدف قرار دادند که در این حمله دستکم 15 شهروند یمنی کشته و 12 تن دیگر زخمی شدند.

جنگنده‌های سعودی همچنین یک بازار در منطقه شرس در استان حجه را هدف قرار دادند که در این حمله 5 شهروند یمنی جان باختند و 10 تن دیگر مجروح شدند.

همچنین پل‌های لاحمه و الفایش در استان محویت یمن هدف حملات هوایی جنگنده‌های عربستان سعودی قرار گرفت که در این حملات یک شهروند یمنی جان باخت.

جنگنده‌های عربستان سعودی منطقه مران در شهرستان حیدان در استان صعده را نیز بمباران کردند که هنوز از تلفات و خسارت‌های احتمالی این حمله اخباری منتشر نشده است.

کشته شدن نظامی اماراتی در یمن

خبرگزاری رسمی امارات متحده عربی گزارش داد، در دومین روز عملیات زمینی که نظامیان این کشور و دیگر کشورهای حامی عبد ربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن علیه جنبش انصار الله و ارتش یمن آغاز کردند، یک سرباز اماراتی دیگر به دست گروه‌های مردمی یمنی در استان مارب کشته شده است.

این خبرگزاری گزارش داد این سرباز اماراتی در اثر انفجار مین جان باخت.

همچنین نیروهای ارتش یمن و کمیته‌های مردمی  حملات تلافی‌جویانه خود علیه مواضع نظامی عربستان سعودی را ادامه داده و یک خودرو نظامی متعلق به نظامیان سعودی را با حمله موشکی در جیزان منهدم کردند.

انتهای پبام/

منبع: پرس تی وی
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : حملات حمله سعودی یمن
ارسال نظر

آخرین اخبار روز