تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶
فرمانده انتظامی استان هرمزگان خبر داد؛

کشف 2تن و 279کیلو مواد افیونی در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خبر داد؛ 2 تن و 279کیلو گرم موادمخدر کشف و ضبط شد و همچنین 54 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۸۶۱۰
به گزارش پایگاه خبری معاصر، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی استان هرمزگان در راستای اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با پیگیری های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی استان طی ۷۲ ساعت گذشته موفق شدند، ۱۳ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل موادمخدر را شناسایی و ۵۴نفر از سوداگران مرگ را دستگیر و ۲۳۹ معتاد را نیز جمع آوری کنند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت ۲ تن و ۲۷۹ کیلو و ۵۴۵ گرم انواع موادمخدر کشف شد، افزود: این مقدار مواد کشف شده شامل ۲ تن و ۲۱۹کیلو و ۷۸۷گرم تریاک، ۵۶کیلو گرم حشیش ، ۱۱۱ گرم هروئین و ۳ کیلو ۶۴۷ گرم سایر مواد می‌باشد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود و با مجرمان برابر قانون و با قاطعیت برخورد می‌شود.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز