تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
رئیس سازمان صمت زنجان گفت:

سه هزار و ۹۴ جواز تاسیس در زنجان صادر شده است

سه هزار و ۹۴ جواز تاسیس و طرح توسعه با پیش‌بینی حجم سرمایه‌گذاری ۷۵ هزار و ۹۶۸ میلیارد تومان و اشتغال ۹۸ هزار و ۸۳۵ نفر داریم.
کد خبر: ۱۹۱۸۶
به گزارش پایگاه خبری معاصر و به نقل از مهر، ناصر فغفوری به برنامه نهضت ساخت داخل از سوی وزارت صمت اشاره کرد و گفت: در این زمینه برای استان زنجان ۶۶ میلیون دلار برنامه‌ریزی شده بود که عملکرد استان زنجان تا پایان آذرماه سال جاری با ۲۴۵ درصد بوده است.

وی اظهار کرد: یک هزار و ۲۶۶ پروانه بهره‌برداری با حجم سرمایه‌گذاری ۱۲ هزار و ۵۳۸ میلیارد تومان داریم که ماهیت کارخانه‌ای دارند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت زنجان گفت: این پروانه‌ها موجب اشتغال ۴۶ هزار نفر شده و اینکه حجم سرمایه‌گذاری این پروانه‌ها با احتساب نرخ تعریف‌شده ارز در سامانه بهین‌یاب است.

فغفوری ابا بیان اینکه تعداد پروانه‌های برنامه‌ریزی شده برای سال جاری ۱۷۰ مورد بود که تاکنون ۱۷۰ مورد محقق شده است، ابراز داشت: حجم سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری رسیده در سال جاری ۵۸۵ میلیارد تومان بود.

وی ابراز کرد: سه هزار و ۹۴ جواز تاسیس و طرح توسعه با پیش‌بینی حجم سرمایه‌گذاری ۷۵ هزار و ۹۶۸ میلیارد تومان و اشتغال ۹۸ هزار و ۸۳۵ نفر داریم.

رئیس سازمان صنعتغمعدن و تجارت زنجان افزود: ۲۴ درصد جوازها منتج به صدور پروانه بهره‌برداری می‌شود.

فغفوری با بیان اینکه فعال کردن ۳۰ واحد تعطیل برای استان زنجان در نظر گرفته شده بود که در ۱۱ ماهه سال جاری ۲۰ واحد وارد چرخه تولید شده است، گفت: در سالجاری واحد تولیدی و صنعتی در استان تعطیل نشده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز