تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۸.۷۹°
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

بازدید استفن کوری از مدرسه کودکی‎اش

استفن کوری به مدرسه دوران کودکی‎اش رفت تا جام قهرمانی گلدن استیت را به دانش آموزان آنجا نشان دهد و در جلسه پرسش و پاسخی که برایش مهیا شده بود شرکت نماید.
کد خبر: ۲۲۲۱

اخبار معاصر: استفن کوری که توانست فصل گذشته NBA را با موفقیت خوبی به پایان ببرد و از طرفی جام NBA را پس از ۴۰ سال برای گلدن استیت به ارمغان بیاورد و از سوی دیگر بتواند ارزشمندترین بازیکن آن دوره رقابتها شود به مدرسه دوران کودکیاش رفت تا جام قهرمانی گلدن استیت را به دانش آموزان آنجا نشان دهد و در جلسه پرسش و پاسخی که برایش مهیا شده بود شرکت نماید.

بازدید استفن کوری از مدرسه کودکی‎اش

او به همراه دانش آموزان مدرسه دیویدسون در حیاط این مدرسه راه میرفتند و با هم بازی هم میکردند. نهایتا کوری برای آنها امضاهای مختلفی که میخواستند را داد. کوری دانش کودکیاش را در این مدرسه به سر برده بود و عملا بسکتبال خودش را در دیویدسون آغاز کرده بود. در پایان، کوری به همراه دانش آموزان این مدرسه به رستوران مدرسه رفتند و با هم ناهار خوردند.

او درمورد این اقدامش به رسانهها گفت:

بازدید استفن کوری از مدرسه کودکی‎اش

اینجا جایی است که کل داستان بسکتبالیست شدن من از آن آغاز میشود و من میدانم که چقدر دیویدسون و فارغالتحصیلانش از من

حمایت کردهاند و به همین خاطر از همهشان تشکر میکنم.

چندی پیش باب مک کیلوپ مربی بسکتبال دیویدسون از کوری خواسته بود تا مراسم جشنی را در این مدرسه برای گلدن استیت و موفقیتش برگزار کند که کوری هم پذیرفت. مک کیلوپ به رسانهها گفت:

خیلی خوشحالم که باری دیگر کوری را اینجا میبینم. او بخشی از خاطرههای اینجاست و برای من یکی از بهترین شاگردانم است. او با این کار (موفقیت در فینال NBA ) توانست همه ما را در دیویدسون سرافراز کند.

بازدید استفن کوری از مدرسه کودکی‎اش

جیم مورفی رئیس بخش ورزشی دیویدسون هم در صحبتهایش گفت که این جلسهای که با کوری داشتهاند از قبل برنامهریزی نشده بود اما کوری به خوبی از این مسئله استقبال کرد.

صدها نفر از دانش آموزان ورزشی دیویدسون برای دیدن کوری به این مدرسه آمده بودند و کوری هم از آنها خواست که همیشه تلاش کنند. مورفی در این زمینه میگوید:

همه ما زمانی که کوری روی سن برای گرفتن جایزه میرفت را یادمان میآید. این یکی از خاطراتی است که تمامی دانش آموزان اینجا تا انتهای دوران تحصیلشان در ذهنهایشان خواهند داشت. ما به استف افتخار میکنیم. شاید ما او را از فاصلهای دور و در تلویزیون میدیدیم ولی قلب ما همیشه با او بوده است.

کوری هم پس از مورفی صحبت کرد و از زحماتی که برایش در این مدرسه کشیدهاند تشکر کرد:

بازدید استفن کوری از مدرسه کودکی‎اش

تنها کاری که من تلاش کردم انجام بدهم این بود که نام دیویدسون را سرافراز کنم و بهترین نمایش را از اینجا در فینال NBA داشته باشم.

انتهای پیام/

منبع: سوت

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز