تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۳.۷۹°
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸

توضیح رئیس دادگستری فارس درباره حادثه تیراندازی

رئیس کل دادگستری استان فارس ضمن ارائه توضیحاتی درباره پرونده حادثه تیراندازی در زندان آباده گفت: انگیزه عامل تیراندازی هنوز مشخص نشده و در دست بررسی قرار دارد.
کد خبر: ۲۵۳۸
توضیح رئیس دادگستری فارس درباره حادثه تیراندازی

اخبار معاصر: علی القاصی‌مهر در پاسخ به این سئوال که آیا انگیزه عامل تیراندازی زندان آباده مشخص شده است یا خیر اظهار کرد: انگیزه فردی که اقدام به تیراندازی کرده و منجر به فوت پنج نفر از ماموران یگان ویژه شده است، در درست بررسی قرار دارد و هنوز انگیزه مشخص نشده است.توضیح رئیس دادگستری فارس درباره حادثه تیراندازی
رئیس کل دادگستری استان فارس توضیح داد: برای عامل تیراندازی در زندان آباده، پرونده قضایی تشکیل شده و بازپرس دادسرای‌ نظامی و دادسرای عمومی مشغول بررسی پرونده هستند.
القاضی مهر در پاسخ به این سئوال که چه مقدار احتمال می‌رود تیراندازی سهوی باشد گفت: فعلا نمی‌توان هیچ حدس و گمانی زد و باید منتظر نتیجه بررسی‌ها بود.
 بنابر اعلام سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، سحرگاه امروز (شنبه) و دقایقی بعد از اذان صبح یکی از سربازان وظیفه زندان آباده بنا به دلایل نامعلومی اقدام به تیراندازی کرد که متاسفانه در پی این حادثه ۵ نفر از ماموران یگان حفاظت به نام‌های پاسیار نوذر احمدی، حسن حیدری، عرفان محمدی، صادق زنگنه و عرفان طباطبایی جان خود را از دست دادند.
سرباز ضارب بلافاصله توسط مسئولین زندان دستگیر و جهت تحقیقات و بررسی علل حادثه در اختیار مقامات قضایی قرار گرفت. همچنین تیمی از سوی سازمان زندان ها جهت پیگیری موضوع به محل حادثه اعزام شده است.

توضیح رئیس دادگستری فارس درباره حادثه تیراندازی
انتهای پیام/
منبع: افکارنیوز
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز