تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۳.۷۹°
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲

فرهاد مجیدی: می‌خواهند با برنامه‌ای هدفمند استقلال را از بین ببرند

کد خبر: ۲۶۹۰۰
سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه مشکلات همیشه در این تیم وجود داشته، گفت: با این حال آنچه امسال می‌بینم را باور نمی‌کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد مجیدی در جریان جلسه تمرینی امروز یکشنبه تیم فوتبال استقلال که در حضور تماشاگران برگزار شد، پاسخگوی پرسش های مطرح از سوی نمایندگان رسانه ها بود.

وی در آغاز گفت: قبل از اینکه صحبت هایم را شروع کنم درگذشت آقای حمیدرضا صدر را تسلیت می گویم و سپس برد در دربی را به هوادران تبریک می گویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: مشکلات در استقلال همیشه بوده است اما چیزی که امسال می بینم باورم نمی شود. احساس می کنم برنامه ای هدفمند است که استقلال از بین برود. امروز بازیکنانم ترجیح دادند تمرین نکنند چون شرایط روحی روانی خوبی ندارند.

وی خاطرنشان کرد» صحبت هایی با اعضای جدید هیات مدیره داشتم ایده های خوبی داشتند اما هنوز اسپانسر اوکی نیست. من متوجه شدم اسپانسر استقلال آقای میری دنبال سرمربی بوده است‌. با آقای امیرحسین فرخ مهر که از دوستان قدیمی من است تا پنچ صبح دنبال این بودیم که فرد دیگری را مربی استقلال بگذاریم. آقای مددی و علی نژاد موافقت کردند اما اقای سلطانی فر موافقت نکردند. آقای میری می گوید یا جای من در استقلال است یا فرهاد مجیدی!

مجیدی با بیان اینکه من می دانستم مربی مد نظر اسپانسر نبودم اما در عربستان با او گرم گرفتم، تصریح کرد: آقای میری با سربرگ شرکت های وب به من گفت با آقای گابریل پین صحبت کنند. من که با حرف مددی مربی تیم ملی ایتالیا را نمی آورم. بعد از آن گفتم کارگزار کم کار شده‌ است، درست گفتم چون بعدش هم گفتید اگر مجیدی باشد پول نمی دهم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: اینجا استقلال است نه اینکه عقده های شخصی ایجاد شود. آقای مددی یک تماس یا تبریک نگفته است بابت برد در دربی، از موقعی که من آمدم دو تا پنج درصد داده اند. مشکل آنها با من این است که اصول را رعایت می کنم. از نظر من هم نظم و انضباط حرف اول است.

وی با بیان اینکه ۴۰ روز دیگر با الهلال بازی داریم، ادامه داد: نمی دانم چه بازیکنانی برای الهلال دارم، آقایان اصلا عین خیالشان نیست. آقای میری اگر با استقلال مشکل دارید چرا با تیم این کار را می کنید. اصلا خوشحال نیستند ما دربی را بردیم.

مجیدی در پاسخ به پرسشی مبنی که در رابطه با جام حذفی و طراحی سناریویی مانند دوره قبل مطرح شد، گفت: دقیقا همان شرایط است. وقتی قبل از دربی بود اعضای هیأت مدیره گفتند اگر ببازی برکنار می شوی؛ بازیکن فلان تیم به من زنگ می زند می گوید من چهارساعت برای آمدن به تیمتان جلسه داشتم اما گفتم اصلا مد نظر من نیستی. من با برادرم هم شوخی ندارم.

وی تاکید کرد: پول نمیدهید احترام بگذارید. مشکلات ربطی به دولت ندارد. من در حال دیوانه شدن هستم. بحث قائدی فرق می کند. من جلوی ترانسفر او را نمی گیرم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه من گفتم این تیم حرف برای گفتن دارد، خاطرنشان کرد: یک بازیکن برود من هم می روم. ۴0 روز دیگر با الهلال بازی دارم. تیمم باید ساختار داشته باشد. اکثر بازیکنانم قراردادشان تمام می شود.

وی با بیان اینکه نمی خواهم خیلی کتابی صحبت کنم، یادآور شد: من این چالش ها را در زندگی آن دوست دارم. در ۸ هفته دیدید توانستم نتیجه بگیرم.این تمرین امروز من است که بازیکنانم تمرین نمی کنند. اصلا از اسم دیگر مثل آقای بذرپاش صحبت نکنید.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز