تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸

رئیس پاری سن ژرمن: امیدوارم مسی پول بیشتری نخواهد/ امباپه برای رفتن بهانه‌ ندارد

کد خبر: ۲۸۴۳۸
ایرنا: «ناصر الخلیفی» رییس باشگاه پی‌اس‌جی در نشست خبری معارفه «لیونل مسی» اظهار داشت: امروز روزی فوق العاده و تاریخی برای باشگاه و لحظه‌ای شگفت‌انگیز برای ما است. لئو فوتبال را جادوئی و زیبا می‌کند و همیشه برنده است. ۱۰ سال پیش مردم می‌گفتند که قرار است با این باشگاه چه کنیم و آن روز ما رویای بزرگی داشتیم و امروز به آن رسیدیم. برای تحقق این اتفاق طرفین فوق‌العاده تمایل داشتند و از لئو بابت تحقق این اتفاق تشکر می‌کنم.

 الخلیفی در مورد مقررات بازی جوانمردانه مالی گفت: همیشه از مقررات بازی جوانمردانه مالی پیروی خواهم کرد. پیش از هر اقدامی، روند قانونی را طی می‌کنیم. همانطور که دیدید امروز آنچه لئو با خود به باشگاه آورده، بزرگ و چشمگیر است. شما، یعنی رسانه ها باید روی این موضوع تمرکز کنید و نه نکات منفی! سه روز باورنکردنی را سپری کرده‌ایم و اگر اعداد و ارقام قرارداد را ببنید تعجب خواهید کرد؛ امیدوارم مسی پول بیشتری از ما درخواست نکند.

وی در مورد آینده کیلین امباپه نیز اظهار داشت: فکر می‌کنم همه از آینده امباپه مطلع هستند؛ او پاریسی است و گفته که بدنبال تیمی رقابتی است و در حال حاضر تیمی بهتر از پی‌اس‌جی وجود ندارد و او هیچ بهانه‌ای ندارد که تصمیم دیگری بگیرد.

لیونل مسی پس از جدایی از باشگاه بارسلونا پس از ۲۰ سال، با قراردادی دو ساله به جمع شگفت‌انگیزان پاریس ملحق شد. انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : پاری سن ژرمن مسی
ارسال نظر

آخرین اخبار روز